F.Bahçe'yi sıkıntıya sokacak ŞOK görüntü!..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kdr05

Kdr05

Üye
    Konu Sahibi
F.Bahçe'yi sıkıntıya sokacak ŞOK görüntü!..
[h=2]Fenerbahçe - Galatasaray derbisi sonrası ortaya yeni görüntüler çıkmaya devam ediyor.[/h]


Spor Toto Süper Lig'de 33. hafta karşılaşmasında Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanan maçta tribünden bazı taraftarların muzlu tepkisi haftaya damga vurdu.
Önce Didier Drogba ve Emanuel Eboue daha sonra da Fenerbahçe Spor Kulübü bir açıklama yaparken düzenlenen basın toplantısında muz gösteren taraftarlara söz verildi.
Fenerbahçe SK'da yöneticiler ırkçılık konusunu "ırkçılık palavraları" ile eleştirirken Drogba'nın sözlerine de tepki gösterdi. Taraftarlar ise çeşitli açıklamalar yaptı.
Bu basın toplantısından sonra ise Türk Telekom Tribünü'nden bir taraftarın çektiği görüntüler ortaya çıktı. Bu görüntülerde G.Saraylı futbolcular ısınırken bir taraftarın elindeki muz gözüküyor.

 


ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Bu da Irkçılığın videosu.
[video=youtube;5B8XPkk0wAQ]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5B8XPkk0wAQ[/video]
 
Kdr05

Kdr05

Üye
    Konu Sahibi
Tüm dünyaya rezil olduk ama yetmiyormuş gibi Fenerbahçe basın toplantısı yapıp ırkçlığı savununuyor.
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Tüm dünyaya rezil olduk ama yetmiyormuş gibi Fenerbahçe basın toplantısı yapıp ırkçlığı savununuyor.
bu da bir ilk zaten bunu yapan tek takım fenerbahçe. ırkçılığı savunan tek takımı tebrik etmek lazım :)
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
buda var
 
Kdr05

Kdr05

Üye
    Konu Sahibi
Daha net bir video.

[video=youtube;iEbst23wnhk]http://www.youtube.com/watch?v=iEbst23wnhk[/video]
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Affedersiniz de muzla ırkçılık ne alaka:hmmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
yazık bir maç için çıkan olaylara bak
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
muzu maymun yer ordada amac maymuna benzetmek ve muz bütün dünyada ırkçılığı temsil ediyor fenerle alakali degil sadece

belkide maymunlar insandan gelmiştir bizde muzu seviyoruz :hmmm
acaba maymunlarda birbirine muz gösterip dalga geçiyormudur sen insana benziyorsun diye :ehe
 
ka_za

ka_za

Üye


belkide maymunlar insandan gelmiştir bizde muzu seviyoruz :hmmm
acaba maymunlarda birbirine muz gösterip dalga geçiyormudur sen insana benziyorsun diye :ehe

onlarda ekmek bulursa gösterir bizimde temel yiyecrk o :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bunu yapanlari kiniyorum ama bu ise Fenerbahce dusmanliginizi katmadan bakin objektif bakin olur mu
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
muzu maymun yer ordada amac maymuna benzetmek ve muz bütün dünyada ırkçılığı temsil ediyor fenerle alakali degil sadece

çok şaşırdım ilk kez böyle bir şey duyuyorum
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
afrikada çocuklar açlıktan ölüyor alemin derdi maymundanmı geldik olmuş... drogba zenci muz gösterdiler diye rezil olduk diyenler... afrikadaki siyahi çocuklar açlıktan ölürken bu durum için şimdiye kadar hiçbir şey yapmayı düşündünüzmü ve hiçbirşey yapmadığınız için rezil olduğunuzu düşündünüzmü??? tabikide düşünmediniz çünkü onlar ünlü birer futbolcu değil siz hala rezil olduğunuzu düşünün

 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, ka_za ve Nextman
Kdr05

Kdr05

Üye
    Konu Sahibi
afrikada çocuklar açlıktan ölüyor alemin derdi maymundanmı geldik olmuş... drogba zenci muz gösterdiler diye rezil olduk diyenler... afrikadaki siyahi çocuklar açlıktan ölürken bu durum için şimdiye kadar hiçbir şey yapmayı düşündünüzmü ve hiçbirşey yapmadığınız için rezil olduğunuzu düşündünüzmü??? tabikide düşünmediniz çünkü onlar ünlü birer futbolcu değil siz hala rezil olduğunuzu düşünün


Dostum yanlış konuya geldin galiba konumuz Irkçılık, Afrika'daki açlık ve yoksulluk değil. Oradaki bu vahşet dün veya ondan önceki gün başlamadı, yıllardır var bu sorun. Bari şu sorunu, paylaştığın resmi alet etme konuyu saptırmak için. Hergün onlarca eften püften gereksiz haberler yapılırken nerdeydin de, şimdi hatırladın bunu. Bırak bunu arkadaş nasıl bir konu saptırmadır şaşırdım vallahi bravo.
 
  • Beğen
Tepkiler: cliolar
yaren_dede

yaren_dede

Üye


Dostum yanlış konuya geldin galiba konumuz Irkçılık, Afrika'daki açlık ve yoksulluk değil. Oradaki bu vahşet dün veya ondan önceki gün başlamadı, yıllardır var bu sorun. Bari şu sorunu, paylaştığın resmi alet etme konuyu saptırmak için. Hergün onlarca eften püften gereksiz haberler yapılırken nerdeydin de, şimdi hatırladın bunu. Bırak bunu arkadaş nasıl bir konu saptırmadır şaşırdım vallahi bravo.

bölüm doğru ama insan olduğum için zencilerin birtek muz görünce maymun olduğu gelmiyor aklıma senin gibi çünkü art niyetli değilim ve insan olduğum için muz yiyemeyen insanlar aklıma geldi peki konuyu saptırıyorsun derken sen ne yapmaya çalışıyorsun? bu güne kadar zenciler için bu dünyada hangi görevi üstlendinki şimdi zenci hayranı oldun? yoksa sarı kırmızılı bir forma giydiği içinmi, yolda saat satan bir zenciye muz uzatsalar eminim arkanı dönüp uzaklaşırsın oradan
 
Kdr05

Kdr05

Üye
    Konu Sahibi


bölüm doğru ama insan olduğum için zencilerin birtek muz görünce maymun olduğu gelmiyor aklıma senin gibi çünkü art niyetli değilim ve insan olduğum için muz yiyemeyen insanlar aklıma geldi peki konuyu saptırıyorsun derken sen ne yapmaya çalışıyorsun? bu güne kadar zenciler için bu dünyada hangi görevi üstlendinki şimdi zenci hayranı oldun? yoksa sarı kırmızılı bir forma giydiği içinmi, yolda saat satan bir zenciye muz uzatsalar eminim arkanı dönüp uzaklaşırsın oradan

Off yine başladın arkadaş geçen seferki gibi çenemi yoramayacam bu sefer senini için. Yav arkadaş senden sanane benim bir zenci için, yok afrikalı için yok, fakir için ne yaptığım. Kendin ne yaptıysan kendinde kalsın ha paylaşmayı çok isityorsan paylaş forumda neler yaptığını, projelerini, çalışmalarını vs. herneyse. Neyi sorguluyorsun, anam mısın, babam mısın anlamadım. Ne acıte ettin öyle arkadaş. Heryerde paylaşılan haberi paylaştım ve bu haberler dünya basınında yer buldu ve bundan dolayı rezil olduk dedim adam nerelere geldi arkadaş. Hani bu dünya basınına yansıyınca olumlu yönde bir düşünceleri mi oldu bizim için anlamadım. Olimpiyatlara adayız, ona adayız, buna adayız spor adına ülkede neler oluyor, biz dünyaya rezil oluyoruz diyorum adam kalkmış beni sorguluyor. Hey Allah'ım...


- - - Eklendi - - -

Şaka mısın nesin ya? İnsanı çileden çıkartıyorlar resmen.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye


Off yine başladın arkadaş geçen seferki gibi çenemi yoramayacam bu sefer senini için. Yav arkadaş senden sanane benim bir zenci için, yok afrikalı için yok, fakir için ne yaptığım. Kendin ne yaptıysan kendinde kalsın ha paylaşmayı çok isityorsan paylaş forumda neler yaptığını, projelerini, çalışmalarını vs. herneyse. Neyi sorguluyorsun, anam mısın, babam mısın anlamadım. Ne acıte ettin öyle arkadaş. Heryerde paylaşılan haberi paylaştım ve bu haberler dünya basınında yer buldu ve bundan dolayı rezil olduk dedim adam nerelere geldi arkadaş. Hani bu dünya basınına yansıyınca olumlu yönde bir düşünceleri mi oldu bizim için anlamadım. Olimpiyatlara adayız, ona adayız, buna adayız spor adına ülkede neler oluyor, biz dünyaya rezil oluyoruz diyorum adam kalkmış beni sorguluyor. Hey Allah'ım...


- - - Eklendi - - -

Şaka mısın nesin ya? İnsanı çileden çıkartıyorlar resmen.

şakayım ve sen bu haberleri art niyetli olarak paylaşmaya devam ettikçe şaka yapmaya devam edeceğim, sen nasılki bu haberi paylaşmakta özgürsün bende bu haberi eleştirmekte özgürüm insan olduğunu hatırlatmak niye bu kadar zoruna gitti anlamış değilim. çileden çıkacaksan paylaşma senin açtığın her haber konusunu tasdiklemek zorunluluğumuz yok ayrıca anan yada baban olmak gibi bir zorunluluğum yok konuna yazı yazmak için! drogbanın muz fobisi varsa biz ne yapalım yani çıkmış bir tane dengesiz muz göstermiş sonra çıkmışlar türkiyede ırkçılık var diyorlar eğer böyle birşey varsa türkiyede zenciler nasıl ellerini kollarını sallayarak geziyor? ırkçılık olan yerde bununla ilgili haberler olur mesela almanyada türk cinayetleri vardır neden? çünkü türkleri istemiyorlar... peki sen bir örnek ver bakalım hangi zenciye nerede ne yapmış ırkçılıkla ilgili???
 
Kdr05

Kdr05

Üye
    Konu Sahibi
Hahaha sen harbiden çok komikmişsin ya!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ANIL
Cevap
4
Görüntüleme
590
Murat Alper
-India-
Cevap
1
Görüntüleme
540
TheLastWarrior
hikmet366
Cevap
1
Görüntüleme
551
DiaBLoS
Kdr05
Cevap
21
Görüntüleme
2K
semihguney


Üst Alt