selmangulec
Üye
Excell Yazdırma sorunu hak. yardım istiyorum !!!!
merhabalar,
excell de tam boyut bir belge var elimde. kdv beyannamesinin tam boyutlu dosyasını indirmiştim netten. burada bir yazdırma sorunu yaşıyorum. bu beyannamede sadece boşlukları doldurup yazdırmayı düşünüyorum ama tüm dosyayı bilgisayar yazdırmaya kalkıyor. benim istediğim sadece girdiğim bilgilerin yazdırılması olacak ben beyannameyi yazıcıya kendim koyup boşlukları yazmasını istiyorum. bunu makro olarak mı ayarlamamız lazım. bilen var mı? basılı matbu formları word ve excell de ayarlayarak yazmak bana biraz zaman kazandıracak . bu konuda bana yardım eden var mı?
dosya ektedir... beyanname dosyası sadece benim ihtiyacım için bir örnektir.
aşağıdaki linkteki dosyaları indirip denemiştim.
saygılar...
selman
konya
excell de tam boyut bir belge var elimde. kdv beyannamesinin tam boyutlu dosyasını indirmiştim netten. burada bir yazdırma sorunu yaşıyorum. bu beyannamede sadece boşlukları doldurup yazdırmayı düşünüyorum ama tüm dosyayı bilgisayar yazdırmaya kalkıyor. benim istediğim sadece girdiğim bilgilerin yazdırılması olacak ben beyannameyi yazıcıya kendim koyup boşlukları yazmasını istiyorum. bunu makro olarak mı ayarlamamız lazım. bilen var mı? basılı matbu formları word ve excell de ayarlayarak yazmak bana biraz zaman kazandıracak . bu konuda bana yardım eden var mı?
dosya ektedir... beyanname dosyası sadece benim ihtiyacım için bir örnektir.
aşağıdaki linkteki dosyaları indirip denemiştim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
saygılar...
selman
konya
