achambo
Üye
Yaptım galibaflashlayım şidmi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
core i açıyoruz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
avkonu yerine atıyoruz

atma olayı bu şekilde
Yaptım galibaflashlayım şidmi

rofs2 e at
tamam abi at bakayım
rica ederimyaptım sağol
abi deniyim sonucu yazarım
Teşekkürler achambo..
Hakan buyurLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEvulation 701.
kolay gelsin hocam sana[/QUOTE]rica ederim
kolay gelsin hocam sana
Hakan istersen evols fianl orijinal fp2 efektli 701ide upload edebilirim ?[/QUOTE]
saolasınız
Hakan istersen evols fianl orijinal fp2 efektli 701ide upload edebilirim ?
achamboda yardım etti saolsun.Tamamdır.Bu arada yeşil avkonu yaptım senden yardım isteyecektimki dedim şu nokia cooker'ı bi deneyim
ben ediyorum birazdan ekliycem ana başlıkta tüm 2. nesilleri
achamboda yardım etti saolsun.[/QUOTE]Tamamdır.Bu arada yeşil avkonu yaptım senden yardım isteyecektimki dedim şu nokia cooker'ı bi deneyim
ben ediyorum birazdan ekliycem ana başlıkta tüm 2. nesilleri
achamboda yardım etti saolsun.
achamboda yardım etti saolsun.[/QUOTE]
saol abi süper olmuş
rica ederim
