Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

achambo

achambo

Üye
Yaptım galiba :D flashlayım şidmi


core i açıyoruz



avkonu yerine atıyoruz:D


atma olayı bu şekilde
 


achambo

achambo

Üye
abi deniyim sonucu yazarım
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Teşekkürler achambo..
Hakan buyur Evulation 701.
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
rica ederim[/QUOTE] kolay gelsin hocam sana
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: achambo
Scuderia.

Scuderia.

Üye

Hakan istersen evols fianl orijinal fp2 efektli 701ide upload edebilirim ?

ben ediyorum birazdan ekliycem ana başlıkta tüm 2. nesilleri
[/QUOTE]
Tamamdır.Bu arada yeşil avkonu yaptım senden yardım isteyecektimki dedim şu nokia cooker'ı bi deneyim :D achamboda yardım etti saolsun.

- - - Eklendi - - -


ben ediyorum birazdan ekliycem ana başlıkta tüm 2. nesilleri
Tamamdır.Bu arada yeşil avkonu yaptım senden yardım isteyecektimki dedim şu nokia cooker'ı bi deneyim :D achamboda yardım etti saolsun.[/QUOTE]
Yanlız şidmi bişey farkettim klasörler eskiye dönmüş avkon dosayısını atınca pil yeşil odlu olmasınada klasörler eskiye döndü
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kolay zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo

timuçin

Üye
saol abi süper olmuş
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi

ben ediyorum birazdan ekliycem ana başlıkta tüm 2. nesilleri
Tamamdır.Bu arada yeşil avkonu yaptım senden yardım isteyecektimki dedim şu nokia cooker'ı bi deneyim :D achamboda yardım etti saolsun.

- - - Eklendi - - -


Tamamdır.Bu arada yeşil avkonu yaptım senden yardım isteyecektimki dedim şu nokia cooker'ı bi deneyim :D achamboda yardım etti saolsun.[/QUOTE]
Yanlız şidmi bişey farkettim klasörler eskiye dönmüş avkon dosayısını atınca pil yeşil odlu olmasınada klasörler eskiye döndü[/QUOTE]
hangi klasörler dosyalardakimi :)


- - - Eklendi - - -

saol abi süper olmuş

:) rica ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Yok menüdeki klasörler mor renkteydiya gri olmuş eskisi gibi :D avkonu değiştireyim derken batırdık iyice :D

- - - Eklendi - - -

Neyse ben şuanki avkona döneyim seninde başını agrıtmayım klasörlerde yeni kalsın :)
 
achambo

achambo

Üye
olllllllllddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuu

:dance::dance::dance::disko::disko::disko::disko:


- - - Eklendi - - -

abi süpersin çoooooooooooooooookkkkkk teşekkürler


- - - Eklendi - - -

kaç bildirim oldu hakan abi:D
 

ali1288

Üye
700 e tıkladıgmda indirmio erorr fln dio napmalym
 
StaLKeR-190E

StaLKeR-190E

Üye
Abi 2. Nesil için güncellemleri yaptın mı. Youtube wifi falan
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan yeni dosyaları ne zaman ekliyceksin benim dosyalarda bir karışıklık olduda ?
 
achambo

achambo

Üye
laaaa görev yöneticisini değiştirmeyi unuttum
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Achambo gözüne aydın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo


Üst Alt