MaxipmaN
Üye
kinetik var sende nasıl yok
şimdi kurucam yedek alıyom da biri yok diyordu
kinetik var sende nasıl yok
kinetiği kaldırmak isteyen varşimdi kurucam yedek alıyom da biri yok diyordu

1. nesillerde sorun yok efektte 2. nesillerde var kardeşimbi benim efekti deneyın sorunsuzLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
effectts.zip.html
kinetiği kaldırmak isteyen var
- - - Eklendi - - -
1. nesillerde sorun yok efektte 2. nesillerde var kardeşim
Yok abi dosyayı kurdum yine aynı. Böyle kullanayım en iyisi.Tekrar flashlayamam çok önemli değil zaten alışırım zamanla.Abi sesde artırılma falan var mı bana çok yüksek geldi
) ve kulaklık için dolby olayı nasıl oluyor onu açmak için bişey yapıyor muyuz?
![]()
biri şu kinetik kaydırma sis dosyasını kurup sonucu yazsın bana ana başlığa ekleyeyim kullanmak isteyen ordan kullansın
- - - Eklendi - - -
hımm o zaman gömmek şart... rom patcher yamasını kullanırsan hapörlerde bile ses artıyor. Dolby normal kulaklık ilede kullanabilirsin. Dolby kalitesinde ses verecektir kulağına
Anladım abi. Peki bu efekt işi nedir? ben bi tane ayarlardan temalara girdim orda tema efekti açık kapalı yazıyordu açık yaptım sevmedim tekrar kapattım. bunu değişik şekilleride mi var? Nerden seçiyoruz?![]()
tabi çalışmaz ya ben orjinalini yapmadım yine kinetik modu yaptım sis. orijinal rofs2 kimde varsa o dosyayı çekip bana atabilirmi
abi orjinalin sisi yok
kinetik kaydırma modunun sisi var
belki içindeki kinetik mod olan txt yi orjinal txt ile değiştirip yüklesek kinetik mod kalkar
hemen
değişik şekilleri ya ana başlıkta verdiğim sis dosyasını kurup sitedeki efekleri deneyebilirsin. yada Nokia cooker ile coreye gömüp tekrar flaşh ile deneyebilirsin. efekler çok şarj yer hız istiyorsan hiç açma ben kullanmıyorum devamlı kapalı bende
- - - Eklendi - - -
tabi çalışmaz ya ben orjinalini yapmadım yine kinetik modu yaptım sis. orijinal rofs2 kimde varsa o dosyayı çekip bana atabilirmi

Anldım abi. Şarj demişken şarj durumu nasıl abi? Hiç test etme fırsatı buldun mu?
Beklemedeyim abi![]()
saol kardeşim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şarjı gayet iyi tüm gün internette girip çıkıyorum ama kullanmadığım zaman kesiyorum bağlantıyı uygulama arka planda çalışıyor ve şarj durumu kullanıcıdan kullanıcıya değişir
- - - Eklendi - - -
saol kardeşim


abi buyur orjinalden aldım
- - - Eklendi - - -
abi senin pil yeni
benimki 1,5 yıl oldu 1 gün çıkarıyo ama![]()
Abi fp2 için tekrar güncelleme de efekleri orjinal hale ne zaman getirirsin abi ?
Ve maximod denedin mi hiç ?

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızKİNETİK KAYDIRMA İÇİN DENEYİN SONUCU YAZIN
- - - Eklendi - - -
tamam benide 1 gün idare ediyor ama internet şarjı çok yer o açıdan dedim
- - - Eklendi - - -
denemedim hiç. ancak yarın güncellerim linkleri çünkü çıkarım birazdan. yazılımı erken o yüzden verdim![]()

Kinetik kaydırma kalktı abi çok teşekkür ederim..)

internete 3g ile girince silip süpürüyo
5-6 saat max. internette aralıksız dolanınca

