Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
o zaman 2. nesillerde orijinal bırakıcam efekti
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
Anil-D

Anil-D

Üye
bi benim efekti deneyın sorunsuz
effectts.zip.html
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Yok abi dosyayı kurdum yine aynı. Böyle kullanayım en iyisi.Tekrar flashlayamam çok önemli değil zaten alışırım zamanla. :) Abi sesde artırılma falan var mı bana çok yüksek geldi :)) ve kulaklık için dolby olayı nasıl oluyor onu açmak için bişey yapıyor muyuz? :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
biri şu kinetik kaydırma sis dosyasını kurup sonucu yazsın bana ana başlığa ekleyeyim kullanmak isteyen ordan kullansın

- - - Eklendi - - -

Yok abi dosyayı kurdum yine aynı. Böyle kullanayım en iyisi.Tekrar flashlayamam çok önemli değil zaten alışırım zamanla. :) Abi sesde artırılma falan var mı bana çok yüksek geldi :)) ve kulaklık için dolby olayı nasıl oluyor onu açmak için bişey yapıyor muyuz? :)

hımm o zaman gömmek şart... rom patcher yamasını kullanırsan hapörlerde bile ses artıyor. Dolby normal kulaklık ilede kullanabilirsin. Dolby kalitesinde ses verecektir kulağına
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
tupyupp

tupyupp

Üye
Anladım abi. Peki bu efekt işi nedir? ben bi tane ayarlardan temalara girdim orda tema efekti açık kapalı yazıyordu açık yaptım sevmedim tekrar kapattım. bunu değişik şekilleride mi var? Nerden seçiyoruz? :)
 
achambo

achambo

Üye
biri şu kinetik kaydırma sis dosyasını kurup sonucu yazsın bana ana başlığa ekleyeyim kullanmak isteyen ordan kullansın

- - - Eklendi - - -



hımm o zaman gömmek şart... rom patcher yamasını kullanırsan hapörlerde bile ses artıyor. Dolby normal kulaklık ilede kullanabilirsin. Dolby kalitesinde ses verecektir kulağına

abi orjinalin sisi yok
kinetik kaydırma modunun sisi var
belki içindeki kinetik mod olan txt yi orjinal txt ile değiştirip yüklesek kinetik mod kalkar
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Anladım abi. Peki bu efekt işi nedir? ben bi tane ayarlardan temalara girdim orda tema efekti açık kapalı yazıyordu açık yaptım sevmedim tekrar kapattım. bunu değişik şekilleride mi var? Nerden seçiyoruz? :)

değişik şekilleri ya ana başlıkta verdiğim sis dosyasını kurup sitedeki efekleri deneyebilirsin. yada Nokia cooker ile coreye gömüp tekrar flaşh ile deneyebilirsin. efekler çok şarj yer hız istiyorsan hiç açma ben kullanmıyorum devamlı kapalı bende


- - - Eklendi - - -



abi orjinalin sisi yok
kinetik kaydırma modunun sisi var
belki içindeki kinetik mod olan txt yi orjinal txt ile değiştirip yüklesek kinetik mod kalkar
tabi çalışmaz ya ben orjinalini yapmadım yine kinetik modu yaptım sis. orijinal rofs2 kimde varsa o dosyayı çekip bana atabilirmi


- - - Eklendi - - -

tuyyup bekle sana bitane daha kinetik modu hazırlıycam onu dene
 
achambo

achambo

Üye


değişik şekilleri ya ana başlıkta verdiğim sis dosyasını kurup sitedeki efekleri deneyebilirsin. yada Nokia cooker ile coreye gömüp tekrar flaşh ile deneyebilirsin. efekler çok şarj yer hız istiyorsan hiç açma ben kullanmıyorum devamlı kapalı bende


- - - Eklendi - - -

tabi çalışmaz ya ben orjinalini yapmadım yine kinetik modu yaptım sis. orijinal rofs2 kimde varsa o dosyayı çekip bana atabilirmi
hemen:D
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Anldım abi. Şarj demişken şarj durumu nasıl abi? Hiç test etme fırsatı buldun mu?

Beklemedeyim abi :D
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi fp2 için tekrar güncelleme de efekleri orjinal hale ne zaman getirirsin abi ?

Ve maximod denedin mi hiç ?
 
achambo

achambo

Üye


 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Anldım abi. Şarj demişken şarj durumu nasıl abi? Hiç test etme fırsatı buldun mu?

Beklemedeyim abi :D

şarjı gayet iyi tüm gün internette girip çıkıyorum ama kullanmadığım zaman kesiyorum bağlantıyı uygulama arka planda çalışıyor ve şarj durumu kullanıcıdan kullanıcıya değişir


- - - Eklendi - - -



saol kardeşim
 
achambo

achambo

Üye
abi buyur orjinalden aldım

- - - Eklendi - - -



şarjı gayet iyi tüm gün internette girip çıkıyorum ama kullanmadığım zaman kesiyorum bağlantıyı uygulama arka planda çalışıyor ve şarj durumu kullanıcıdan kullanıcıya değişir


- - - Eklendi - - -


saol kardeşim

abi senin pil yeni :D

benimki 1,5 yıl oldu 1 gün çıkarıyo ama:tebessüm:
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
KİNETİK KAYDIRMA İÇİN DENEYİN SONUCU YAZIN

- - - Eklendi - - -

abi buyur orjinalden aldım

- - - Eklendi - - -



abi senin pil yeni :D

benimki 1,5 yıl oldu 1 gün çıkarıyo ama:tebessüm:

tamam benide 1 gün idare ediyor ama internet şarjı çok yer o açıdan dedim


- - - Eklendi - - -

Abi fp2 için tekrar güncelleme de efekleri orjinal hale ne zaman getirirsin abi ?

Ve maximod denedin mi hiç ?

denemedim hiç. ancak yarın güncellerim linkleri çünkü çıkarım birazdan. yazılımı erken o yüzden verdim :)
 
achambo

achambo

Üye
KİNETİK KAYDIRMA İÇİN DENEYİN SONUCU YAZIN

- - - Eklendi - - -



tamam benide 1 gün idare ediyor ama internet şarjı çok yer o açıdan dedim


- - - Eklendi - - -



denemedim hiç. ancak yarın güncellerim linkleri çünkü çıkarım birazdan. yazılımı erken o yüzden verdim :)

internete 3g ile girince silip süpürüyo:D

5-6 saat max. internette aralıksız dolanınca
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Kinetik kaydırma kalktı abi çok teşekkür ederim.. :))
 


Üst Alt