Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
teldenya
 

MaxipmaN

Üye
phoenix yükleme yapmaya başladı hey allahım her flash atışımda bişey çıkartıyo
 
achambo

achambo

Üye
core(Z) yazdım onun için:)

- - - Eklendi - - -

phoenix yükleme yapmaya başladı hey allahım her flash atışımda bişey çıkartıyo

ben %90 da tıkanınca sorun yok diye rahatlıyorum:D:D
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bu tarayıcı donma kitlenme yapıyormu semih
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: achambo
achambo

achambo

Üye


bu hafta çok uzun. 1 gün içinde olur. sen yazılımı yayınlamadığımı düşün 00.00 da gelecek hala :)


- - - Eklendi - - -


yapmaz web browser fixlendi


ooo abi süpersin


- - - Eklendi - - -

daha süren var sorunsuz yapmaya:D:D
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi çok güzel olmuş eline sağlık şimdi az çok programlarımı falan kurdum gayet güzel çalışıyor. Yalnız şu kinetik kaydırmayı nasıl yapacağımı anlamadım. Tekrar flash atmam gerekiyor mu? :)
 
achambo

achambo

Üye
Abi çok güzel olmuş eline sağlık şimdi az çok programlarımı falan kurdum gayet güzel çalışıyor. Yalnız şu kinetik kaydırmayı nasıl yapacağımı anlamadım. Tekrar flash atmam gerekiyor mu? :)

evet:) ya da olmayabilir ben sis halinde yüklemiştim en başlarda kinetik kaydırmayı(hakan abiye sormuşsun da ben cevapladım)
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi efekleri orjinal bırakırmısın 3 saattir efeklerle uğraşıyorum maximod sorun çıkarıyor bir türlü yapamadım

Efekler yarım yamalak çalışıyor görüntüler üst üste biniyor çözemedim gitti :(
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi çok güzel olmuş eline sağlık şimdi az çok programlarımı falan kurdum gayet güzel çalışıyor. Yalnız şu kinetik kaydırmayı nasıl yapacağımı anlamadım. Tekrar flash atmam gerekiyor mu? :)
:) bunu kur telefonu kapat aç bakalım kalkacakmı. kalkmaz ise modu gömüp tekrardan flaşhlaman gerek
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo

MaxipmaN

Üye
kinetik kydırma yok mu? 0.0 oldum
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi efekleri orjinal bırakırmısın 3 saattir efeklerle uğraşıyorum maximod sorun çıkarıyor bir türlü yapamadım

Efekler yarım yamalak çalışıyor görüntüler üst üste biniyor çözemedim gitti :(

of offf... efekti değişmedim istemediniz değiştim onuda istemediniz :) sağlam bi efekt bulun bana gömeyim coreye tekrardan link vereyim
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben buldum al abi uploadliyim
 
Pringles

Pringles

Üye
Bir acayip oluyor yani orjinal bıraksan olurmu verdiğin e atma olayınıda denedim oda çalışmadı bende şimdi tekrar flas atıp deneyeceğim son kez olmazsa efekleri orjinal bırakırmısın abi ?
 
Pringles

Pringles

Üye
Tam olarak çalışıyor abi ama attığımda ekran yan dönmesi mesela orjinal kalıyor

13 tane efek denedim hepsi aynı
 
Anil-D

Anil-D

Üye

effectts.zip.html

- - - Eklendi - - -

bendeki oyle degil semihin dedigi gibi zden cıkardım
 


Üst Alt