achambo
Üye
abi suan yazılıma gomulu efekti ben nasıl bulurum
core(Z) resource effects
abi suan yazılıma gomulu efekti ben nasıl bulurum
teldenya

phoenix yükleme yapmaya başladı hey allahım her flash atışımda bişey çıkartıyo


tamam abi bu hafta olur dimi
gerekli olan 2-3 program yükleyip kullanırım o zaman
- - - Eklendi - - -
fp3 de bu sorun yok istersen onun linkini atayım

yapmaz web browser fixlendibu tarayıcı donma kitlenme yapıyormu semih
bu hafta çok uzun. 1 gün içinde olur. sen yazılımı yayınlamadığımı düşün 00.00 da gelecek hala
- - - Eklendi - - -
yapmaz web browser fixlendi


Abi çok güzel olmuş eline sağlık şimdi az çok programlarımı falan kurdum gayet güzel çalışıyor. Yalnız şu kinetik kaydırmayı nasıl yapacağımı anlamadım. Tekrar flash atmam gerekiyor mu?![]()
ya da olmayabilir ben sis halinde yüklemiştim en başlarda kinetik kaydırmayı(hakan abiye sormuşsun da ben cevapladım)Abi çok güzel olmuş eline sağlık şimdi az çok programlarımı falan kurdum gayet güzel çalışıyor. Yalnız şu kinetik kaydırmayı nasıl yapacağımı anlamadım. Tekrar flash atmam gerekiyor mu?![]()
bunu kur telefonu kapat aç bakalım kalkacakmı. kalkmaz ise modu gömüp tekrardan flaşhlaman gerek
Abi efekleri orjinal bırakırmısın 3 saattir efeklerle uğraşıyorum maximod sorun çıkarıyor bir türlü yapamadım
Efekler yarım yamalak çalışıyor görüntüler üst üste biniyor çözemedim gitti![]()
sağlam bi efekt bulun bana gömeyim coreye tekrardan link vereyim
of offf... efekti değişmedim istemediniz değiştim onuda istemedinizsağlam bi efekt bulun bana gömeyim coreye tekrardan link vereyim
abi en iyisi orjinale dönkinetik kydırma yok mu? 0.0 oldum
