cooker ile işin yok. sis dosyasını kur. kullanacağın efekti effects klasörü ismiyle e yani depo hafızasına at telefonu kapat aç tema efekti aç efektinde değişecekArkadaşlar ben şu efek yolunu cooker ile gömme olayını anlamadım yardımcı olabilicek varmı ?
abi klavye sorunlu
ana başlıktaki anlatıma bakarak yap. o dead flaşh yöntemiabi yazılım sıfırla cıkmadı olu yazılıma tik koyup yapimmi
cooker ile işin yok. sis dosyasını kur. kullanacağın efekti effects klasörü ismiyle e yani depo hafızasına at telefonu kapat aç tema efekti aç efektinde değişecek
- - - Eklendi - - -
hımm yinemi. başka ne var peki
Klavyede ne gibi bir sorun var acaba?
klavyenin ne sorunu var c6da degil heralde
oh c6da olmadıgına sevindim

başka sorun yok abi ne olur yap da kurtulalım
İlk çıkan evolsu kullanıyorum candırr cannnnÇok memnunum valla 2.yi kurunca eziyetti birincisi herşeye bedel ! C7 için olanın linki silinmişti. Gittim şansa kafede flashlamıştım dosyayı silmemişler aldım kurdum isteyen varsa tekrar uploadlayabilirim
hehe ben hazırlarım hangi sürümü kullanmak size kalmış kardeşim. evet isteyen olursa verirsen yardımcı olmuş olursun
tamam halledip yeni link eklerim. şuan e6 ile ilgileniyorum bitsin e7 i yaparım. biraz sabır kardeşim
oh c6da olmadıgına sevindim
haklısın ama klavyenin dosyaları eksik orijinal rofs2 leri karşılaştıracağım eksik dosyaları çekeceğim kardeşim
abi sabır diyosun da bunun için nisan başından beri bekliyorum
tek sorun e7 var diğerlerinde yok
- - - Eklendi - - -
haklısın ama klavyenin dosyaları eksik orijinal rofs2 leri karşılaştıracağım eksik dosyaları çekeceğim kardeşim
uzuldum achambo senin icin
adım semih
