Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
iyi kalsın o zaman
 


Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
Arkadaşlar ben şu efek yolunu cooker ile gömme olayını anlamadım yardımcı olabilicek varmı ?
 
achambo

achambo

Üye
abi klavye sorunlu
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: achambo
Anil-D

Anil-D

Üye
abi yazılım sıfırla cıkmadı olu yazılıma tik koyup yapimmi
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Klavyede ne gibi bir sorun var acaba?
 
achambo

achambo

Üye

cooker ile işin yok. sis dosyasını kur. kullanacağın efekti effects klasörü ismiyle e yani depo hafızasına at telefonu kapat aç tema efekti aç efektinde değişecek


- - - Eklendi - - -



hımm yinemi. başka ne var peki

başka sorun yok abi ne olur yap da kurtulalım
 
Anil-D

Anil-D

Üye
klavyenin ne sorunu var c6da degil heralde
 
Anil-D

Anil-D

Üye
oh c6da olmadıgına sevindim
 

symbianbella

Üye
İlk çıkan evolsu kullanıyorum candırr cannnn :D Çok memnunum valla 2.yi kurunca eziyetti birincisi herşeye bedel ! C7 için olanın linki silinmişti. Gittim şansa kafede flashlamıştım dosyayı silmemişler aldım kurdum isteyen varsa tekrar uploadlayabilirim
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


başka sorun yok abi ne olur yap da kurtulalım

tamam halledip yeni link eklerim. şuan e6 ile ilgileniyorum bitsin e7 i yaparım. biraz sabır kardeşim


- - - Eklendi - - -

İlk çıkan evolsu kullanıyorum candırr cannnn :D Çok memnunum valla 2.yi kurunca eziyetti birincisi herşeye bedel ! C7 için olanın linki silinmişti. Gittim şansa kafede flashlamıştım dosyayı silmemişler aldım kurdum isteyen varsa tekrar uploadlayabilirim
:) hehe ben hazırlarım hangi sürümü kullanmak size kalmış kardeşim. evet isteyen olursa verirsen yardımcı olmuş olursun
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
achambo

achambo

Üye


tek sorun e7 var diğerlerinde yok


- - - Eklendi - - -


haklısın ama klavyenin dosyaları eksik orijinal rofs2 leri karşılaştıracağım eksik dosyaları çekeceğim kardeşim

tamam abi bu hafta olur dimi

gerekli olan 2-3 program yükleyip kullanırım o zaman


- - - Eklendi - - -

fp3 de bu sorun yok istersen onun linkini atayım
 
Anil-D

Anil-D

Üye
uzuldum achambo senin icin
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
Anil-D

Anil-D

Üye
abi suan yazılıma gomulu efekti ben nasıl bulurum
 


Üst Alt