Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

achambo

achambo

Üye


ana başlıkta yükleme detayı linki var bak takıldığın yerde yaz. Korkma tlfnuna bişe olmaz. Herşekil kurtarırız

kafaya koydum yeni sürüm çıksın cfwde değişiklik yapıcam biraz:) (birazla da yetinmeyebilirim:ehe)

abi telefonu bozamıyorum:d:

ciddi bozulmuyo ama kaç kez düşürdüm, o kadar sitemini kurcaladım kaç ayar değiştim, elim ıslak kullandım hala turp gibi garanti fln. bişeyi de yok yurtdışından aldım
 


Scuderia.

Scuderia.

Üye
kafaya koydum yeni sürüm çıksın cfwde değişiklik yapıcam biraz:) (birazla da yetinmeyebilirim:ehe)

abi telefonu bozamıyorum:d:

ciddi bozulmuyo ama kaç kez düşürdüm, o kadar sitemini kurcaladım kaç ayar değiştim, elim ıslak kullandım hala turp gibi garanti fln. bişeyi de yok yurtdışından aldım
Sağlamlarından gelmiş sana :P:
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kafaya koydum yeni sürüm çıksın cfwde değişiklik yapıcam biraz:) (birazla da yetinmeyebilirim:ehe)

abi telefonu bozamıyorum:d:

ciddi bozulmuyo ama kaç kez düşürdüm, o kadar sitemini kurcaladım kaç ayar değiştim, elim ıslak kullandım hala turp gibi garanti fln. bişeyi de yok yurtdışından aldım

nokianın donanınımı sağlamdır. Hele v5 deki flaş... Ben neler yaptım tıkatamadım o flaşı...
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Abi avkonu paylastım özur dılerim ☹

- - - Eklendi - - -

Bana versen 2 dkda bozarım ben
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi

takozali

Üye
tşk. oLDu kolaymış anlatım güzel
 
escape72

escape72

Üye
hocam günceleme getirdiğinizde şu sosyal ağlar uygulamasını düzeltebilir misiniz sistemi cye telefon hafızasına alınırsa düzelir diyorlarmış bunu göz önünde bulundur
 
Anil-D

Anil-D

Üye
millet yararlansın istedim sade onu degil kendi yaptıgım avkonuda paylastım fakit oldukca yapıp paylascam aslında hıc paylasmayı dusunmuyordu isa abi sayesinde paylasıyorum iste soz bidaha paylaşmam
 
salkin

salkin

Üye
hocam günceleme getirdiğinizde şu sosyal ağlar uygulamasını düzeltebilir misiniz sistemi cye telefon hafızasına alınırsa düzelir diyorlarmış bunu göz önünde bulundur


denedim düzelmedi
 
achambo

achambo

Üye
hocam günceleme getirdiğinizde şu sosyal ağlar uygulamasını düzeltebilir misiniz sistemi cye telefon hafızasına alınırsa düzelir diyorlarmış bunu göz önünde bulundur

olmuyo ben gravity kullanmaya başladım sosyale bin basar.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hocam günceleme getirdiğinizde şu sosyal ağlar uygulamasını düzeltebilir misiniz sistemi cye telefon hafızasına alınırsa düzelir diyorlarmış bunu göz önünde bulundur

sosyal ağlar cfw lerde çalışmıyor
 

ByPunish

Üye
Ya 500 için şu güncelleme menü yandaki çubuğu kaldırma be kardeşim
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Günler geçmiyor bi çıksaydı. :)))
 
salkin

salkin

Üye
hocam günceleme getirdiğinizde şu sosyal ağlar uygulamasını düzeltebilir misiniz sistemi cye telefon hafızasına alınırsa düzelir diyorlarmış bunu göz önünde bulundur


denedim olmuyoır
 


Üst Alt