Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
klavye ve dediğim sound parametres için geç kaldık sanırım diğer güncellemede beklemediyim :D
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
tek tek tüm cfwlerin rofs2 artır modları yap ve göm kapat udayı tekrar yap başa dönemem. B u final gibi nokia güncelleme getirsin yeni güncellemede gelir :)
 
achambo

achambo

Üye
tek tek tüm cfwlerin rofs2 artır modları yap ve göm kapat udayı tekrar yap başa dönemem. B u final gibi nokia güncelleme getirsin yeni güncellemede gelir :)

ben yaparım:D:D nasıl yapılacağını söyle yeterki

- - - Eklendi - - -

abi zaten uda boş
 

MaxipmaN

Üye
seneye kaldı desenize seneye uyduruk bi güncelleme verir nokia :kop:
 
achambo

achambo

Üye
111.040.1512 sürümü çıkar nokia noooooooooolllllluuuuurrr yoksa hakan abiden güncelleme gelmicek:ehe
 
tupyupp

tupyupp

Üye
klavye işinin bi yolu var mı kendimizin yapabileceği? Gerçekten çok küçük yahu harfler :(
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
ben yaparım:D:D nasıl yapılacağını söyle yeterki

- - - Eklendi - - -

abi zaten uda boş

rofs2 hafızası artırılınca uda silinir. Bi kaç mod udada var o yüzden her tlfnun yazılımını açsam udayıda yapmam gerek...


- - - Eklendi - - -

seneye kaldı desenize seneye uyduruk bi güncelleme verir nokia :kop:

belli olmaz ne zaman güncelleme geleceği ama uzun bir ara gelmez modlar çoğalınca güncellemede gelir...


- - - Eklendi - - -

111.040.1512 sürümü çıkar nokia noooooooooolllllluuuuurrr yoksa hakan abiden güncelleme gelmicek:ehe

:) hehe


- - - Eklendi - - -

klavye işinin bi yolu var mı kendimizin yapabileceği? Gerçekten çok küçük yahu harfler :(

o görünümdür. O temayı kullan aynısı olur. Temayı bilen biri paylaşsın kullanın...


- - - Eklendi - - -

hakan abi değişmeyi anlatırsa yaparız:tebessüm:

- - - Eklendi - - -



sadece sürüm ismi değişse yeter:ehe

navifrm kapandı. Yeni güncellemeler geldi onları bir yazılım altında toplayacaktır onun için ne zaman güncelleme gelir bilmiyorum ama geleceği belli..
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo ve MaxipmaN
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Hakan evdeyim ulaşalım birbirimizede başlıyalım çalışmaya :)
 
achambo

achambo

Üye

o görünümdür. O temayı kullan aynısı olur. Temayı bilen biri paylaşsın kullanın...

http://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/carla-v2-by-blade-update-3-nokia-belle-784169.html

önceki sayfada verdim linki yine veriyim abi senin tema ayrı ama:D

- - - Eklendi - - -


navifrm kapandı. Yeni güncellemeler geldi onları bir yazılım altında toplayacaktır onun için ne zaman güncelleme gelir bilmiyorum ama geleceği belli..

:oley:oley:dance: yani senden de güncelleme gelicek
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
http://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/carla-v2-by-blade-update-3-nokia-belle-784169.html

önceki sayfada verdim linki yine veriyim abi senin tema ayrı ama:D

- - - Eklendi - - -



:oley:oley:dance: yani senden de güncelleme gelicek

nokia güncelleme yayınlarsa tabikide gelecek... Ama yayınlamaz ise uzun bir ara bende yayınlamam...


- - - Eklendi - - -

Hakan evdeyim ulaşalım birbirimizede başlıyalım çalışmaya :)

bu gün çok yoğundum yarın başlayalım kardeşim
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi nokia belle Reflesh den sonra yazılım mi yapacak bi kaynak falan var mı?
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye


nokia güncelleme yayınlarsa tabikide gelecek... Ama yayınlamaz ise uzun bir ara bende yayınlamam...


- - - Eklendi - - -



bu gün çok yoğundum yarın başlayalım kardeşim

Tamam kardeşim
skypeten mesaj yolladım
 

takozali

Üye
SELAM ben bu sw yüklemek istiyorum ancak daha önce hiç denemedim, bilmiyorum. yardımcı olabilirmisiniz, herşeyi indirdim ancak hiç tecrübem yok :(
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
SELAM ben bu sw yüklemek istiyorum ancak daha önce hiç denemedim, bilmiyorum. yardımcı olabilirmisiniz, herşeyi indirdim ancak hiç tecrübem yok :(

ana başlıkta yükleme detayı linki var bak takıldığın yerde yaz. Korkma tlfnuna bişe olmaz. Herşekil kurtarırız
 


Üst Alt