Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
pff daha çok var dayanamıyorum :(
 


ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
inşallah yenı güncelleme sorunsuz yüklenir (daha önce yükleyemeyenler için)
 
achambo

achambo

Üye
1 hafta var daha ya
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
sabırsızlıkla bekliyoruz
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Gör Nokia gör,insanlar senden değil de bir başka yerden medet umuyor.iyiki varsın Hakan(ve diğer uğraşan arkadaşlar tabiiki)Elleriniz dert görmesin.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye



bekleme değer olur inşallah :)
Sen yapıyorsan değer kardeş,şuan yine senin evols u kullanıyorum,bildiğim iki sorun var birisi sosyal çalışmıyor 2.eksiklik ise güncelleme kontrolü yapılamaması.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Gör Nokia gör,insanlar senden değil de bir başka yerden medet umuyor.iyiki varsın Hakan(ve diğer uğraşan arkadaşlar tabiiki)Elleriniz dert görmesin.
:) saolasınız... valla Nokia symbiana dönmediği sürece daha Nokia telefon almam. 1 sene içindede ıphone geçerim. etrafımdakilerede android işletim sistemini sevmediğim halde bile git android al derim...


- - - Eklendi - - -

inşallah abi ekran görüntüleri ne zamana gelir :tebessüm:
1 nesil bitti güncellerim şimdi ana başlığı


- - - Eklendi - - -

1. nesil görünümü ve güncelleme bilgileri ana başlığa eklendi
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Hakan abi çıktı mi güncelleme anlamadım n8 kullanıyorum
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi ben belle refhlesh kullanıyorum 1 haftadır takip ediyorum Evolsu çıkar çıkmaz indirip flash atacağım. Doğrusu nasıl atılır onu da bilmiyorum yardımcı olursun umarım..
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi ben belle refhlesh kullanıyorum 1 haftadır takip ediyorum Evolsu çıkar çıkmaz indirip flash atacağım. Doğrusu nasıl atılır onu da bilmiyorum yardımcı olursun umarım..
01.05.2013 de çıkacak güncelleme. çıkınca hatırlat yardım ederim kardeşim
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Özelden ulaşma imkanın var mi abi malum güncelleme çıkınca burası ana baba günü olur :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Valla hakan olmasa kaldik guncelemesiz nokinanin verdigi guncellemeler 5 10 kb :) Hakana ne kadar tesekkur etsek azdir onca telefon icin ugrasiyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
achambo

achambo

Üye
Valla hakan olmasa kaldik guncelemesiz nokinanin verdigi guncellemeler 5 10 kb :) Hakana ne kadar tesekkur etsek azdir onca telefon icin ugrasiyor..

Hakan abi > nokia:ehe

- - - Eklendi - - -

bu arada abi fontzoomer a bakıyım demiştin bir gelişme var mı yoksa güncellemeden sonra mı bakacaksın

- - - Eklendi - - -

bu arada abi fontzoomer a bakıyım demiştin bir gelişme var mı yoksa güncellemeden sonra mı bakacaksın
 


Üst Alt