Hakan e6 için çalışmalarada aynı anda mı başlıycaksın? güncelleme 1.5.2013 diyosan az kaldı

abi o avkon bende yok atarsan ozelden yaparım
atacağıma yayınlıyayım daha iyidir yorulmazsın
10 cfw yi bitireyim dönücem sana 1 veya 2 gün yeter bize kardeşim
- - - Eklendi - - -
atacağıma yayınlıyayım daha iyidir yorulmazsın

arkadsşlar kusura bakmayın ama wep tarayıcısındaki sorunlar düzelecekmi sitelerde video izleyecekmiyiz artık
tema güzelmiş yazı tipini de ayarladın mı tam olur

donma kaldırıldı. Kasmalar minimuma indirildi...
- - - Eklendi - - -
font değişmeyecektir...
- - - Eklendi - - -
biri bana font değiştirme uygulamasının son sürümünün linkini atabilirmi. Bi kurcalayayım belki bişiler yaparım![]()
tema güzelmiş yazı tipini de ayarladın mı tam olur

http://www.maxicep.com/maxipda-turk...0-s-1-s-3-unsigned-turkce-maxipda-689948.html
- - - Eklendi - - -
font değiştirme bu
- - - Eklendi - - -
o bize kalıyo herhalde nokia pure candır![]()
hakan abi açık uygulama ikonu entry kaç ?
şunu bir kurcalayayım bişiler yapabilirsem güzel olur olmazsa siz fontu değiştirceksiniz artık
- - - Eklendi - - -
14 tür

5 sayfa simge desteklemiyo bir de whatsapp ta farklı fontlarda smileylerin yanında kare şekli çıkıyo
- - - Eklendi - - -
en çok göze çarpan bunlar
- - - Eklendi - - -
daha sosyale gerek kalmadı graviti güzelmiş onu kullanıcam hem hepsi de içinde![]()

eee ben boşuna orjinal fonta dönmedim![]()

hocam bişey soracaktım bi cfw de 20 tane ev ekranı ekleyebiliyoduk bunu c6 da yapabilirmiyiz varmı öyle bi mod ?![]()

nokia pure destekliyo ama
nokia purede hiç sorun yok bende
100 yaparım kolay iş o ama 6 dan sonra kasmalar meydana geliyor o yüzden yapmıyorum.
- - - Eklendi - - -
onunda başka yerlerde var...
maxicepte yeni yazılan konuların başlıklarını siyah göstermiyor mesela. operada gösteriyor ama oupengde göstermiyornerde bakayım
Hakan galeri guncellemesini gomdunmu evolsa ve yeni browseri senin yaptigin fixi ?
Bu sarj oldugunda boşluk kalıyordu onun için bişey yapabildinmi ?

