Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

rebel_hacker

Üye
c6-01 yüzde 90'da kalıyor error veriyor sonra


ERROR: Programming error reported for asic CMT
-- Error Type 0x01
-- Error Specifier 0x06
-- Offending Addr 0x0A300000
-- Expected content 0x0000FEEB
-- Detected content 0x0000FFFF
Error sending programming command 0x8400A814
ERROR Sending status request to Algo! 0x8400A814
Error while programming CMT!
Error when flashing Algo (0x84012283)
Unable to flash phone 0x84012283
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
c6 01 abi cwwye gecmeden yanıyordu
başka biri daha denesin yanıyormu yanmıyormu söylesin. ben c6 da şarj ışığı modu yapmadım hiç...


- - - Eklendi - - -

c6-01 yüzde 90'da kalıyor error veriyor sonra


ERROR: Programming error reported for asic CMT
-- Error Type 0x01
-- Error Specifier 0x06
-- Offending Addr 0x0A300000
-- Expected content 0x0000FEEB
-- Detected content 0x0000FFFF
Error sending programming command 0x8400A814
ERROR Sending status request to Algo! 0x8400A814
Error while programming CMT!
Error when flashing Algo (0x84012283)
Unable to flash phone 0x84012283

c6 da genel o sorun teşkil etmiyor...


- - - Eklendi - - -

Hakan whastappın bu yeşil icon daha iyi bence moru kullanma
tamam kardeşim
 

rebel_hacker

Üye
benim şarj ışığı yanıyor da nasıl olack simdi ? telefon kodu kaldı öyle kullanamıyorum :/
 
Anil-D

Anil-D

Üye
aha bendeki hatanın aynısı

- - - Eklendi - - -

mod degil zaten abi normalde yanan sarj ısıgı yanmıyor

- - - Eklendi - - -

hart at duzelir belki
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
aha bendeki hatanın aynısı

- - - Eklendi - - -

mod degil zaten abi normalde yanan sarj ısıgı yanmıyor

- - - Eklendi - - -

hart at duzelir belki

şarj ışığı yanmaması sorunu sende var


- - - Eklendi - - -

benim şarj ışığı yanıyor da nasıl olack simdi ? telefon kodu kaldı öyle kullanamıyorum :/
12345 i denedinmi? ofw dosyaları ile sw reset i tekrar yap daha sonra cfw e dönersin...
 

rebel_hacker

Üye
evet denedim , daha önce hiç ofw yapmadım ben nasıl olacak peki ?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bi dosyalarını ad bı. Son bi umut yanabilir
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi attcanmı? Isık dosyasını
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan equlaizere yeni ayarlar gömebilirmisin ?
 
achambo

achambo

Üye
Anil-D

Anil-D

Üye
bi at deniyim
 
Anil-D

Anil-D

Üye
adı ne o dosyanın bi ben bulum
 
achambo

achambo

Üye
hakan abi varya senin çalışmaları gördükçe cfw yapasım geliyo:tebessüm:
 


Üst Alt