haqanguven
Üye
evet buydu guzel konuda bi ben varım yazan
- - - Eklendi - - -
abı c kac mb olcak
saat geç oldu normaldirevet buydu guzel konuda bi ben varım yazan
- - - Eklendi - - -
abı c kac mb olcak
saat geç oldu normaldirevet buydu guzel konuda bi ben varım yazan
- - - Eklendi - - -
abı c kac mb olcak
10 telefona cww yapmak 10 telefona denemek zor olmuyormu?

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburdaki pastan 2 o cok guzel onuda koyarmısın
- - - Eklendi - - -
c onemli degil benim ıcin istiyosa 1 gb olsun msj simgelerini turkce yapabildinmi
bastan 2 resim abi pardon yanlıs yazmısımLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
mavıp bısey varya o sarj yazıyo bastan 2
bastan 2 resim abi pardon yanlıs yazmısımLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

o yüzden şeffaflandırmaktan vazgeçtim. Yazı rengini nasıl beyaz yapacağımı bilmiyorum. Avkonların çoğu öyle başka avkondada baktım hepsinde var boşluk
- - - Eklendi - - -
bunu kullanıcam![]()
müzik çalar ekran koruyucu o
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/symbian-3-wi...k-by-kang-shao-beyaz-font-eklendi-688862.html
şeffaf yapma konuda var ama telefondan yapmayı göstermiş
mod olarak nasıl yapılır bilmiyorum
Hakan uygulama iconları nasıl gidiyor şuana kadar neleri yaptın kabuk temaya ?

günaydın kardeşim. kullanılan şeffaf paket o zaten. flip clock böyle iyi siz sonra kendini göre düzenleyn biraz... şuan zil seslerine ekleme yaptım.gunaydın abi şuan neyi yapıyosun
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/symbian-3-widget/glass-skin-pack-by-kang-shao-all-in-one-711989.html abi bu widgetler seffaf
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/attachments/115504d1335980504/ abi flip clock bu olabilirmi?
gunaydın abi şuan neyi yapıyosun
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/symbian-3-widget/glass-skin-pack-by-kang-shao-all-in-one-711989.html abi bu widgetler seffaf
- - - Eklendi - - -
http://www.maxicep.com/attachments/115504d1335980504/ abi flip clock bu olabilirmi?
