Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
10 telefona cww yapmak 10 telefona denemek zor olmuyormu?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
burdaki pastan 2 o cok guzel onuda koyarmısın

- - - Eklendi - - -

c onemli degil benim ıcin istiyosa 1 gb olsun msj simgelerini turkce yapabildinmi
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
burdaki pastan 2 o cok guzel onuda koyarmısın

- - - Eklendi - - -

c onemli degil benim ıcin istiyosa 1 gb olsun msj simgelerini turkce yapabildinmi

mobildeyim pastan2 ne. 8 sayfa symbole daha bakmadım.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bastan 2 resim abi pardon yanlıs yazmısım
 
Anil-D

Anil-D

Üye
mavıp bısey varya o sarj yazıyo bastan 2
 
Anil-D

Anil-D

Üye
sanada abi iyi geceler
 
achambo

achambo

Üye
bastan 2 resim abi pardon yanlıs yazmısım

müzik çalar ekran koruyucu o:)

- - - Eklendi - - -



o yüzden şeffaflandırmaktan vazgeçtim. Yazı rengini nasıl beyaz yapacağımı bilmiyorum. Avkonların çoğu öyle başka avkondada baktım hepsinde var boşluk


- - - Eklendi - - -



bunu kullanıcam :)


http://www.maxicep.com/symbian-3-wi...k-by-kang-shao-beyaz-font-eklendi-688862.html

şeffaf yapma konuda var ama telefondan yapmayı göstermiş

mod olarak nasıl yapılır bilmiyorum
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan uygulama iconları nasıl gidiyor şuana kadar neleri yaptın kabuk temaya ?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
gunaydın abi şuan neyi yapıyosun

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-widget/glass-skin-pack-by-kang-shao-all-in-one-711989.html abi bu widgetler seffaf

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/attachments/115504d1335980504/ abi flip clock bu olabilirmi?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
gunaydın abi şuan neyi yapıyosun

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-widget/glass-skin-pack-by-kang-shao-all-in-one-711989.html abi bu widgetler seffaf

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/attachments/115504d1335980504/ abi flip clock bu olabilirmi?
günaydın kardeşim. kullanılan şeffaf paket o zaten. flip clock böyle iyi siz sonra kendini göre düzenleyn biraz... şuan zil seslerine ekleme yaptım.


- - - Eklendi - - -

menü görünümü
 
achambo

achambo

Üye
gunaydın abi şuan neyi yapıyosun

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-widget/glass-skin-pack-by-kang-shao-all-in-one-711989.html abi bu widgetler seffaf

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/attachments/115504d1335980504/ abi flip clock bu olabilirmi?

glass widget setinde 5 widgetin beyaz fontu var hakan abi yapar inş.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
guzel olmuş
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Hakan sadece tavsiye anket olarak açsan hangi uygulamaların olacağını seçsek çok olanları gömsen
 
achambo

achambo

Üye
le start-stop var onu kullanan yok mu
ikonu çok sırıtıyo
 


Üst Alt