Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

achambo

achambo

Üye


yaparım ama uyumlu olsun istiyorum ben sana sonra yeşilli düzenleriz


- - - Eklendi - - -



tema linkini ver


- - - Eklendi - - -



ben icon changeri hiç kullanmadım. Adobe ile yapıyorum o yüzden bilgim yok o uygulamadan...

önceki sayfada attığım tweetianı aldığın tema
 


Anil-D

Anil-D

Üye
abi yesil beyaz haric baska avkon varmı
 
emre9080

emre9080

Üye
kardeş önce bi şu yorumları bi silsen de konuyu rahatça takip edebilsek.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-m...rme-sistem-hatasi-ortada-kaldirma-789386.html

abi konu açılmış bir baksan belki çözülür
burdakileri kendim yapmıştım çalışmamış tekrar da flash atmıyım diyorum

gördüm deniycem


- - - Eklendi - - -



fm radyo görpnümü böyle dahamı güzel oldu


- - - Eklendi - - -

kardeş önce bi şu yorumları bi silsen de konuyu rahatça takip edebilsek.

yetkim yok ve yorumlar önemli istekler var çünkü
 
achambo

achambo

Üye


gördüm deniycem


- - - Eklendi - - -



fm radyo görpnümü böyle dahamı güzel oldu

evet böyle çok güzel:)

abi class widget setindeli rss,not ve mail widgetlerinin yazı rengi siyah oluyo onların da çözümü vardı gözden kaçmasın diye dedim:)

- - - Eklendi - - -

avkonda %100 olunca azıcık boşluk kalıyo ya abi ona da baksan
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr. SaLÇa

MaxipmaN

Üye
avkonda boşluk olayı sıkıcı
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi buda guzel fm radyo
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
evet böyle çok güzel:)

abi class widget setindeli rss,not ve mail widgetlerinin yazı rengi siyah oluyo onların da çözümü vardı gözden kaçmasın diye dedim:)

- - - Eklendi - - -

avkonda %100 olunca azıcık boşluk kalıyo ya abi ona da baksan

o yüzden şeffaflandırmaktan vazgeçtim. Yazı rengini nasıl beyaz yapacağımı bilmiyorum. Avkonların çoğu öyle başka avkondada baktım hepsinde var boşluk


- - - Eklendi - - -

abi buda guzel fm radyo

bunu kullanıcam :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abı bi sifre neyim koyalım senin cwwyi adam calmıs ben yaptım diye yutturuyor

- - - Eklendi - - -

evet bendede var avkonda biraz o skıntı degil

- - - Eklendi - - -

rus sitesinde molietor diye bi adam
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
abı bi sifre neyim koyalım senin cwwyi adam calmıs ben yaptım diye yutturuyor

boşver. BU son güncellemede önlemimi alacağım. Benim en büyük hatam reklamsız cfw yapmaktı. Sevmiyorum reklamsız cfw yapmak yine yapmıycam ama evols olduğunu herkes bilecek...
 
Anil-D

Anil-D

Üye
emek hırsızlıgı resmen
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


buda yeni ve son menü görünümü hali...
 
Anil-D

Anil-D

Üye
noktayı koyucam diyosun ☺
 
Anil-D

Anil-D

Üye
evet buydu guzel konuda bi ben varım yazan

- - - Eklendi - - -

abı c kac mb olcak
 


Üst Alt