haqanguven
Üye
abi çok saol
şu sosyal sorununa çözüm olsa daha bişey istemicem
cfwyi alınca direk kamera modunu (6-7 mb bir fotoğraf olduğundan) ve cpu gpu modunu(program açıkken pili orjinalden daha fazla yediğinden) orjinale çeviriyorum![]()
sosyali en son bakıcam artık.


