Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
abi çok saol:)

şu sosyal sorununa çözüm olsa daha bişey istemicem:tebessüm:

cfwyi alınca direk kamera modunu (6-7 mb bir fotoğraf olduğundan) ve cpu gpu modunu(program açıkken pili orjinalden daha fazla yediğinden) orjinale çeviriyorum:D

sosyali en son bakıcam artık.
 


achambo

achambo

Üye
abi temada açık uygulama simgesi windows un yükleniyor işareti mi yuvarlak olan ?

- - - Eklendi - - -

güzel durmuyodu da ondan sordum

- - - Eklendi - - -



buna benzer veya renkli canlı bişey daha iyi durur gibime geliyo
 

fsfsddased

Üye
evet abi yada rengarenk olan color.svgz olan süper olurdu :)
 

h!do

Üye
hakan abi effekt nasil ekliyoruz ya e klasorune atim effects olarak effects yolun e yaptim nolur nolmaz gene ama yok gene orjinal efektleri var symbianin bi yardimci oluran sevinirim
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
abi temada açık uygulama simgesi windows un yükleniyor işareti mi yuvarlak olan ?

- - - Eklendi - - -

güzel durmuyodu da ondan sordum

- - - Eklendi - - -



buna benzer veya renkli canlı bişey daha iyi durur gibime geliyo

akşam koyarım bi kaç çeşit hangisi çok istenilirse onu eklerim


- - - Eklendi - - -

hakan abi effekt nasil ekliyoruz ya e klasorune atim effects olarak effects yolun e yaptim nolur nolmaz gene ama yok gene orjinal efektleri var symbianin bi yardimci oluran sevinirim

güncellemeye kadar bekle daha kolay olacak değişme
 

h!do

Üye
neyse abi kendim hallettim saoasin genede
:)
 
achambo

achambo

Üye
E7 için kayar kapak sihirbazı icon koysan olur mu sırıtıyo orda
 

MaxipmaN

Üye
oyunlar kasmıyır bu cfwde bekliyorum şaşmayacağım bundan sonra evolstan zor
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
E7 için kayar kapak sihirbazı icon koysan olur mu sırıtıyo orda
telefon olmadığı için o iş zor. uid kodunu bilmek gerek


- - - Eklendi - - -

oyunlar kasmıyır bu cfwde bekliyorum şaşmayacağım bundan sonra evolstan zor
:) şaşarsan hatırlatırım


- - - Eklendi - - -

neyse abi kendim hallettim saoasin genede
:)

tamam kardeşim


- - - Eklendi - - -

hangisini kullanalım sizce


- - - Eklendi - - -

yada bunlardan hangisi
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

fsfsddased

Üye
kırmızı hariç diğer 3ü abi alttakilerde evolsa uygun değil bence :)
 
achambo

achambo

Üye

telefon olmadığı için o iş zor. uid kodunu bilmek gerek


- - - Eklendi - - -


:) şaşarsan hatırlatırım


- - - Eklendi - - -



tamam kardeşim


- - - Eklendi - - -

hangisini kullanalım sizce


- - - Eklendi - - -

yada bunlardan hangisi

tmm abi neyse o zaman

çok canlı ve büyük olmasa aslında iyi olur

- - - Eklendi - - -

bir de galerinin simgesini eski çiçek gibi yapsan
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kırmızı hariç diğer 3ü abi alttakilerde evolsa uygun değil bence :)
çoğunluk hangisi oluırsa onu koyalım. önereceğiniz varsa tema ismi söyleyin çekeyim.


- - - Eklendi - - -

tamam galeri simgesini fp3 deki gibi isteyen çok öyle yapacağım onu
 

fsfsddased

Üye
çoğunluk hangisi oluırsa onu koyalım. önereceğiniz varsa tema ismi söyleyin çekeyim.

- - - Eklendi - - -

tamam galeri simgesini fp3 deki gibi isteyen çok öyle yapacağım onu

hakan abi temayı parçalıyorum svgyi pngye dönüştürüp ıcon changerla değiştiriyorum değiştirdiğim diğerlerinden büyük oluyor sen güncelleme çalışmalarına engel olmazsa bi anlatsan rahatsız ediyorsamda k.bakma abi ayrıca abi benim tercihim 13
 
achambo

achambo

Üye
çoğunluk hangisi oluırsa onu koyalım. önereceğiniz varsa tema ismi söyleyin çekeyim.

- - - Eklendi - - -

tamam galeri simgesini fp3 deki gibi isteyen çok öyle yapacağım onu

fp3 yerine verdiğim temadakine de baksan abi o da fp3 gibi ama biraz farklı
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
1.Resimdeki en iyi duran bence hakan hem yeşil pil daha iyi duruyor pili yeşil yapamazmısın ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
1.Resimdeki en iyi duran bence hakan hem yeşil pil daha iyi duruyor pili yeşil yapamazmısın ?

yaparım ama uyumlu olsun istiyorum ben sana sonra yeşilli düzenleriz


- - - Eklendi - - -

fp3 yerine verdiğim temadakine de baksan abi o da fp3 gibi ama biraz farklı

tema linkini ver


- - - Eklendi - - -

hakan abi temayı parçalıyorum svgyi pngye dönüştürüp ıcon changerla değiştiriyorum değiştirdiğim diğerlerinden büyük oluyor sen güncelleme çalışmalarına engel olmazsa bi anlatsan rahatsız ediyorsamda k.bakma abi ayrıca abi benim tercihim 13

ben icon changeri hiç kullanmadım. Adobe ile yapıyorum o yüzden bilgim yok o uygulamadan...
 

h!do

Üye
entry 14 iyi abi bozmaya gerek yok digerlerinin iyi olacagini sanmiyorum ben
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Bana yeşili düzenlersen çok iyi olur valla çok hoşuma gidiyor o neyse bunu güncellemeden sonra konuşuruz saolasın şimdiden.

- - - Eklendi - - -

Entry 14 ü görmemişim o baya güzelmiş entry 14 bencede.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
sonuncu gayet ıyi bana gore

- - - Eklendi - - -

entry 14 olabilir

- - - Eklendi - - -

abi yesil beyaz haric baska avkon varmı
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
entrt 14 şuan olan zaten

- - - Eklendi - - -

tamam tamam ben size eklememiştim onu entry14 ü ben ne zamandır kullanıyordum
 


Üst Alt