haqanguven
Üye
Şikayet olması için bir neden yok ilk haliylede hoş bir görüntüye eşlik ediyor.Stabilliği zaten bu farkı aratmıyor bile.
Hani bir adet gibidir güncelleme daima sağlam bir yeniliği gerektirir.Dediğin gibi önemli bir yanı yok ama görüntü itibariyle hoş duracağı kesin yanı.1.nesiller kahrolmaya alıştı en azından W8'e dair birşeyler bulunmalı.Bu klavye olur veya menü vesayre.Klavyeyi fazlasıyla arıyor olacaz buda ayrı bir yanı.Efekti şimdiden merak eder oldum.Şimdilik beklemedeyiz Hakan.Seni bir sorunlarımızla bir de isteklerimizle rahatsız eder olduk.Umarım çalışmalarına engel olmuyordur.Yinede ele almak lazım.Daha fazla uzatmadan kolay gelsin.Fazla da aceleye getirme henüz Evols'un teri soğmadı
Estağfurullah ben isteklerinize önem veriyorum... Zaten alt yapı oluştu o stabillik bozulmaz. görsel açıdan daha zenginleştirme çabası içindeyim. gönül isterdiki kaynak kodlar olsada klavyeyi port edelim ama yok elimdende bir şey gelmiyor maalesef. güncellemenin evolsa daha çok hava katacağı ve kendimce eksik gördüğüm yanlarını tamamlama olarak düşünüyorum. inşallah herkezin istediği bir cfw olur




