Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Şikayet olması için bir neden yok ilk haliylede hoş bir görüntüye eşlik ediyor.Stabilliği zaten bu farkı aratmıyor bile.
Hani bir adet gibidir güncelleme daima sağlam bir yeniliği gerektirir.Dediğin gibi önemli bir yanı yok ama görüntü itibariyle hoş duracağı kesin yanı.1.nesiller kahrolmaya alıştı en azından W8'e dair birşeyler bulunmalı.Bu klavye olur veya menü vesayre.Klavyeyi fazlasıyla arıyor olacaz buda ayrı bir yanı.Efekti şimdiden merak eder oldum.Şimdilik beklemedeyiz Hakan.Seni bir sorunlarımızla bir de isteklerimizle rahatsız eder olduk.Umarım çalışmalarına engel olmuyordur.Yinede ele almak lazım.Daha fazla uzatmadan kolay gelsin.Fazla da aceleye getirme henüz Evols'un teri soğmadı :)


Estağfurullah ben isteklerinize önem veriyorum... Zaten alt yapı oluştu o stabillik bozulmaz. görsel açıdan daha zenginleştirme çabası içindeyim. gönül isterdiki kaynak kodlar olsada klavyeyi port edelim ama yok elimdende bir şey gelmiyor maalesef. güncellemenin evolsa daha çok hava katacağı ve kendimce eksik gördüğüm yanlarını tamamlama olarak düşünüyorum. inşallah herkezin istediği bir cfw olur :)
 


achambo

achambo

Üye


efek gayet hoş... istemeyen için elle değiştirmeyi kolaylaştırdım sonradan isteyen istediği efekti kullanabilecek. 01.05.2013 olur herhalde :)


- - - Eklendi - - -



öyle bir sorun yok ama şebeke iconun son çubuğu diğerlerinden daha küçük. ne kadar düzenlediysem öyle kaldı bende bıraktım...


- - - Eklendi - - -

evet birazcık boşlık ondada varmış

abi gelse bir an önce ama tarih tahmin ettiğim gibi
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Hakan e6 ya da çıkarıcak mısın? konuşmuştuk eğer çıkarıcaksan şimdiden söyliyim eklediğin widgetların çoğu e6da çalışmıyo ben gerek sis dosyası olsun gerek mif olsun denemiştim ama çalışmadı. ayar yapmak gerekiyo sanırım telefonun çözünürlüğü farklı olduğundan. e6 ya uğraşırsan yardımcı olayım
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan e6 ya da çıkarıcak mısın? konuşmuştuk eğer çıkarıcaksan şimdiden söyliyim eklediğin widgetların çoğu e6da çalışmıyo ben gerek sis dosyası olsun gerek mif olsun denemiştim ama çalışmadı. ayar yapmak gerekiyo sanırım telefonun çözünürlüğü farklı olduğundan. e6 ya uğraşırsan yardımcı olayım

yapacağız birlikte... yazılımı bitireyim. haberleşirim seninle başlarız...


- - - Eklendi - - -

abi tabii ki iyi tarih ben de hakan abi mayıs başına verir diye düşünüyodum
o zaman sorun yok :)
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi temaya icon arıyorsan küçük bir tavsiyem olacak :)

Nextman abinin elinde bir sürü megoo iconları var ondan rica etsen onun iconlardan ekleyebilirsin ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi temaya icon arıyorsan küçük bir tavsiyem olacak :)

Nextman abinin elinde bir sürü megoo iconları var ondan rica etsen onun iconlardan ekleyebilirsin ?

:) icon aramıyorum ki çok var bende... sizler çok kullandığınız uygulamaları söyleyin kabuk temaya gömücem
 

symbianbella

Üye
Bana acilen C7 nin ilk versiyonunun yani güncellemeden önceki halinin linkini atabielcek varmı linki bulamıyorum
 

kelshey

Üye

duvar kağıdı şuanki olan kalacak tek. ekteki duvar kağıtlarını yenilerim yeni duvar kağıtları eklerim... ben böyle işin içinden çıkamam ama... siz şu uygulamanın iconları ekle derseniz ben o uygulamayı indircem iconunu çekicem sonra kabuk temaya ekle uzuyor iş... siz sadece uygulama adı verin ben görsellik en güzel hangisi ise o iconları ekliycem


- - - Eklendi - - -



hepsğinde aynıdır.. eğer yapamayacaksan sen cfw dosyaları ve phoenix i indir. ben team viewerdan yapayım

beni eklermisin face yada skype olabilir [email protected]
 
tass_co1983

tass_co1983

Üye
İlk isteğim telefon sesinin Aylin olmasını kesinlikle isterim. Aşağı yazdığım uygulamalarda temel uygulamalar, her telefonda bulunmalı diye düşünüyorum :oke:
CutePhone (ana ekrandan parmak hareketi ile uygulama başlatmak için)
Easy Talking Clock v1.01 (tel. kilitliyken kamera tuşuna basıldığında saati sesli olarak söylüyor (başlangıçta çalıştırılabilirse güzel olur))
Front Camera (ön kamerayı kullanabilmek için gerekli)
LiveView (harita uygulaması. lumia dakiler gibi)
MusicKey (kilitliyken atatığınız tuşlar ile müziği kontrol ediyorsunuz)
X-plore v1.60 (freeware versiyonu, kesinlikle bulunmalı)
Rom patcher (geliştirmeler vs için)
belirli bir widget isteğim yok, yalnız küçük modları bulunsun kâfi :oke: (müzik mini, wifi mini vs.)
kolay gelsin şimdiden
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan efekler nasil bende merak ettim arkadas acmis muahbbetinide :) bu arada uygulama listesinede LiveView eklermisin
 
Moruk

Moruk

Üye
1.1.2013 tarihli evols ü kullanıyorum çok güzel, aslında eksik yada hata değil ama, herhangi bir programı açmak için tıklayınca üç dört saniye sonra açılıyor anında açılmıyor, sosyal çalışmıyor, opera mobile font zoomer yüzünden kapanıyor hatta teli kapatıyor, swype kullanmayı çok istiyorum ama yazılan yer klavyenin altında kalıyor görülmüyor, birde bu tarayıcılardan birinde flash player olayının çözüm imkanı yokmu yani nokia da bu sorunu aşamayacakmıyız :(
sanırım sorunlar ve isteklerim birbirine karıştı ama hakan kardeşim kusuruma bakmazsın umarım ;)

- - - Eklendi - - -

kullanılan programlara gelince benim için olmazsa olmazlar x-plore, opera, andromenü, a.device lock, total recall, cute phone, restart
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
http://www.maxicep.com/symbian-3-temalar/meego-premium-by-fsx-694515.html

konusu bu

- - - Eklendi - - -



simge de bu:tebessüm:

yaptım :)


- - - Eklendi - - -

İlk isteğim telefon sesinin Aylin olmasını kesinlikle isterim. Aşağı yazdığım uygulamalarda temel uygulamalar, her telefonda bulunmalı diye düşünüyorum :oke:
CutePhone (ana ekrandan parmak hareketi ile uygulama başlatmak için)
Easy Talking Clock v1.01 (tel. kilitliyken kamera tuşuna basıldığında saati sesli olarak söylüyor (başlangıçta çalıştırılabilirse güzel olur))
Front Camera (ön kamerayı kullanabilmek için gerekli)
LiveView (harita uygulaması. lumia dakiler gibi)
MusicKey (kilitliyken atatığınız tuşlar ile müziği kontrol ediyorsunuz)
X-plore v1.60 (freeware versiyonu, kesinlikle bulunmalı)
Rom patcher (geliştirmeler vs için)
belirli bir widget isteğim yok, yalnız küçük modları bulunsun kâfi :oke: (müzik mini, wifi mini vs.)
kolay gelsin şimdiden

uygulamaları gömmüyorum. Sadece iconlarını gömüyorum. Çok istenilenler eklenecektir. Mini bir çok widget eklendi. Ayrıntılı anlatım için teşekkürler.


- - - Eklendi - - -

Tamam haber bekliyorum :)

tamam kardeşim


- - - Eklendi - - -

Hakan efekler nasil bende merak ettim arkadas acmis muahbbetinide :) bu arada uygulama listesinede LiveView eklermisin

:) içime sindi umarım sizlerde beğenirsiniz.


- - - Eklendi - - -

1.1.2013 tarihli evols ü kullanıyorum çok güzel, aslında eksik yada hata değil ama, herhangi bir programı açmak için tıklayınca üç dört saniye sonra açılıyor anında açılmıyor, sosyal çalışmıyor, opera mobile font zoomer yüzünden kapanıyor hatta teli kapatıyor, swype kullanmayı çok istiyorum ama yazılan yer klavyenin altında kalıyor görülmüyor, birde bu tarayıcılardan birinde flash player olayının çözüm imkanı yokmu yani nokia da bu sorunu aşamayacakmıyız :(
sanırım sorunlar ve isteklerim birbirine karıştı ama hakan kardeşim kusuruma bakmazsın umarım ;)

- - - Eklendi - - -

kullanılan programlara gelince benim için olmazsa olmazlar x-plore, opera, andromenü, a.device lock, total recall, cute phone, restart

sorunların çoğu yok. Sosyal çalışmıyor o doğrudur. Güncelleme çıksın kur belirtiğin bir çok sorun olmayacaktır. Uygulamaların iconlarını gömücem listeye ekledim isteklerini. Çok istenilenler eklenecektir
 
achambo

achambo

Üye


yaptım :)


- - - Eklendi - - -



uygulamaları gömmüyorum. Sadece iconlarını gömüyorum. Çok istenilenler eklenecektir. Mini bir çok widget eklendi. Ayrıntılı anlatım için teşekkürler.


- - - Eklendi - - -



tamam kardeşim


- - - Eklendi - - -



:) içime sindi umarım sizlerde beğenirsiniz.


- - - Eklendi - - -



sorunların çoğu yok. Sosyal çalışmıyor o doğrudur. Güncelleme çıksın kur belirtiğin bir çok sorun olmayacaktır. Uygulamaların iconlarını gömücem listeye ekledim isteklerini. Çok istenilenler eklenecektir


abi çok saol:)

şu sosyal sorununa çözüm olsa daha bişey istemicem:tebessüm:

cfwyi alınca direk kamera modunu (6-7 mb bir fotoğraf olduğundan) ve cpu gpu modunu(program açıkken pili orjinalden daha fazla yediğinden) orjinale çeviriyorum:D
 


Üst Alt