achambo
Üye
ben eskiyi kullanıyorum guncelleme gelsin oyle yenilicem
geç kapanma sende var mı
ben eskiyi kullanıyorum guncelleme gelsin oyle yenilicem
güncelleme çıkınca koyucam. isteyen klasörlü isteyen klasörsüz kullanacak![]()
umarım kısa zamanda yayımlarsınçalışmalarıma bu gün hız verdim bakalım ne zaman biter... teşekkürlerEline sağlık hakan şimdiden.dört gözle bekliyoruzumarım kısa zamanda yayımlarsın

geç kapanma sende var mı
çalışmalarıma bu gün hız verdim bakalım ne zaman biter... teşekkürler
- - - Eklendi - - -
e7 sorunlu sende belki ondandır...

fp3 kullanıyorum onda da sorun var kamerada
- - - Eklendi - - -
abi tam güncelleme ne zamana
bir de sosyal çözümü bulunsa![]()
Hakan birde şu ekran döndürme sensörüne el atabilirmisin ekran hemen az bi döndürmede yan dönüyor mesaj yazrken falan çok uyuz ediyo insanı sensörün hassaslıgını biraz azaltamazmısın ?
o zaman cameraapp.mif bu dosyayı orijinal coreden çek aktar aynı yere dene bakalım geç kapanacakmı.. sosyal ağlara en son bakıcam artık
Hakan birde şu ekran döndürme sensörüne el atabilirmisin ekran hemen az bi döndürmede yan dönüyor mesaj yazrken falan çok uyuz ediyo insanı sensörün hassaslıgını biraz azaltamazmısın ?
orjinaline dönerim ama böyle çok güzel siz bilirsiniz istek çok olursa kaldırırım...
millet hızlı ister siz yavaşorjinaline dönerim ama böyle çok güzel siz bilirsiniz istek çok olursa kaldırırım...
- - - Eklendi - - -
2 yeni widget daha eklendi. rehber mini ve dijital saat küçük
ama yinede senin kararin ben onerimi soyledimYa yok yanlis anlasilmasin hizli donsunde cok hassasama yinede senin kararin ben onerimi soyledim


kapama abi ya gayet iyi sensor
kapat- kapatma... isteyen var istemeyen var... şöyle yapalım. sensör dursun... ayarlardan kapatın sizde...sensörü mutlaka kaldır fıtık ediyor insanı widget lar güzel olmuş...
kapat- kapatma... isteyen var istemeyen var... şöyle yapalım. sensör dursun... ayarlardan kapatın sizde...
zaten varsayılan kapalı gelecek kullanmak isteyen açsınOda olabilir

efek değiştirildi. win8 den 2. nesillere lumia klavyesini ekledim ama 1. nesillere uymuyor bu maalesef... açılış ekranını e ye alırsam bu sefer gömülü olan çalışmaz ve açılış ekranından hiç şikayet olmadı şuana kadar ve o kadarda önemli bir şey değil...Hakan benim önerim ekden daha çok Evols'da kullandığın Açılış ekranları.Startup ve Splashscreen.
En azından flash atanlar kolaylıkla değiştirebilme imkanına sahip ama yinede bulundurman gerektiğini düşünüyorum.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bizzat telefonumda bulunmakta ve ayrı bir hava katmakda.Açılışa bunu koyabilirsin.Pin sonrasına ise N9 modunu takviye ederek sağlam bir görüntü yakalarız diye düşünüyorum.Genel olarak W8'den de birşeyler katarsan hiç fena olmaz.
An itibariyle memnunum hiç bir sıkıntısı yok başlangıç olarak biraz uğraştırdı ama şu an için oldukça stabil diyebilirim.Ek bir güncellemeyi gerektirmeyecek düzeyde benim görüşüm bu yönde.
Effect olarakda Jin Hao Final Effecti tercih edebilirsin.En azından söylediklerim birebir kullandıklarım.Telefona gerçekden farklı bir hava katıyor.Bunlar kolay yoldan yapılabilir ama Evols sonrasıda güncellemeye baya bir farklılık katar gözüylede bakmak gerekiyor.
zaten varsayılan kapalı gelecek kullanmak isteyen açsın
- - - Eklendi - - -
efek değiştirildi. win8 den 2. nesillere lumia klavyesini ekledim ama 1. nesillere uymuyor bu maalesef... açılış ekranını e ye alırsam bu sefer gömülü olan çalışmaz ve açılış ekranından hiç şikayet olmadı şuana kadar ve o kadarda önemli bir şey değil...
efekt nasıl oldu?
abi tam ne zaman çıkar

Hakan batarya göstergesinde sarj oldugu halde boşluk kalıyordu bunu halledebildinmi ?
zaten varsayılan kapalı gelecek kullanmak isteyen açsın
- - - Eklendi - - -
efek değiştirildi. win8 den 2. nesillere lumia klavyesini ekledim ama 1. nesillere uymuyor bu maalesef... açılış ekranını e ye alırsam bu sefer gömülü olan çalışmaz ve açılış ekranından hiç şikayet olmadı şuana kadar ve o kadarda önemli bir şey değil...

