Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
hayır
 
achambo

achambo

Üye

çalışmalarıma bu gün hız verdim bakalım ne zaman biter... teşekkürler :)


- - - Eklendi - - -



e7 sorunlu sende belki ondandır...


fp3 kullanıyorum onda da sorun var kamerada

- - - Eklendi - - -

abi tam güncelleme ne zamana

bir de sosyal çözümü bulunsa :vur
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
fp3 kullanıyorum onda da sorun var kamerada

- - - Eklendi - - -

abi tam güncelleme ne zamana

bir de sosyal çözümü bulunsa :vur

o zaman cameraapp.mif bu dosyayı orijinal coreden çek aktar aynı yere dene bakalım geç kapanacakmı.. sosyal ağlara en son bakıcam artık
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


o zaman cameraapp.mif bu dosyayı orijinal coreden çek aktar aynı yere dene bakalım geç kapanacakmı.. sosyal ağlara en son bakıcam artık
Hakan birde şu ekran döndürme sensörüne el atabilirmisin ekran hemen az bi döndürmede yan dönüyor mesaj yazrken falan çok uyuz ediyo insanı sensörün hassaslıgını biraz azaltamazmısın ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan birde şu ekran döndürme sensörüne el atabilirmisin ekran hemen az bi döndürmede yan dönüyor mesaj yazrken falan çok uyuz ediyo insanı sensörün hassaslıgını biraz azaltamazmısın ?

millet hızlı ister siz yavaş :) orjinaline dönerim ama böyle çok güzel siz bilirsiniz istek çok olursa kaldırırım...


- - - Eklendi - - -

2 yeni widget daha eklendi. rehber mini ve dijital saat küçük :)

 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


millet hızlı ister siz yavaş :) orjinaline dönerim ama böyle çok güzel siz bilirsiniz istek çok olursa kaldırırım...


- - - Eklendi - - -

2 yeni widget daha eklendi. rehber mini ve dijital saat küçük :)


Ya yok yanlis anlasilmasin hizli donsunde cok hassas :) ama yinede senin kararin ben onerimi soyledim
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Ya yok yanlis anlasilmasin hizli donsunde cok hassas :) ama yinede senin kararin ben onerimi soyledim

benim için farketmiyor. ben sensörü kapatıyorum hiçte sorun olmuyor :D


- - - Eklendi - - -

toplam 51 widget gayet iyi :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
kapama abi ya gayet iyi sensor
 
arslanla

arslanla

Üye
sensörü mutlaka kaldır fıtık ediyor insanı widget lar güzel olmuş...
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Hakan benim önerim ekden daha çok Evols'da kullandığın Açılış ekranları.Startup ve Splashscreen.

En azından flash atanlar kolaylıkla değiştirebilme imkanına sahip ama yinede bulundurman gerektiğini düşünüyorum.


Bizzat telefonumda bulunmakta ve ayrı bir hava katmakda.Açılışa bunu koyabilirsin.Pin sonrasına ise N9 modunu takviye ederek sağlam bir görüntü yakalarız diye düşünüyorum.Genel olarak W8'den de birşeyler katarsan hiç fena olmaz.
An itibariyle memnunum hiç bir sıkıntısı yok başlangıç olarak biraz uğraştırdı ama şu an için oldukça stabil diyebilirim.Ek bir güncellemeyi gerektirmeyecek düzeyde benim görüşüm bu yönde.

Effect olarakda Jin Hao Final Effecti tercih edebilirsin.En azından söylediklerim birebir kullandıklarım.Telefona gerçekden farklı bir hava katıyor.Bunlar kolay yoldan yapılabilir ama Evols sonrasıda güncellemeye baya bir farklılık katar gözüylede bakmak gerekiyor.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
zaten varsayılan kapalı gelecek kullanmak isteyen açsın :)


- - - Eklendi - - -

Hakan benim önerim ekden daha çok Evols'da kullandığın Açılış ekranları.Startup ve Splashscreen.

En azından flash atanlar kolaylıkla değiştirebilme imkanına sahip ama yinede bulundurman gerektiğini düşünüyorum.


Bizzat telefonumda bulunmakta ve ayrı bir hava katmakda.Açılışa bunu koyabilirsin.Pin sonrasına ise N9 modunu takviye ederek sağlam bir görüntü yakalarız diye düşünüyorum.Genel olarak W8'den de birşeyler katarsan hiç fena olmaz.
An itibariyle memnunum hiç bir sıkıntısı yok başlangıç olarak biraz uğraştırdı ama şu an için oldukça stabil diyebilirim.Ek bir güncellemeyi gerektirmeyecek düzeyde benim görüşüm bu yönde.

Effect olarakda Jin Hao Final Effecti tercih edebilirsin.En azından söylediklerim birebir kullandıklarım.Telefona gerçekden farklı bir hava katıyor.Bunlar kolay yoldan yapılabilir ama Evols sonrasıda güncellemeye baya bir farklılık katar gözüylede bakmak gerekiyor.
efek değiştirildi. win8 den 2. nesillere lumia klavyesini ekledim ama 1. nesillere uymuyor bu maalesef... açılış ekranını e ye alırsam bu sefer gömülü olan çalışmaz ve açılış ekranından hiç şikayet olmadı şuana kadar ve o kadarda önemli bir şey değil...
 
achambo

achambo

Üye

zaten varsayılan kapalı gelecek kullanmak isteyen açsın :)


- - - Eklendi - - -


efek değiştirildi. win8 den 2. nesillere lumia klavyesini ekledim ama 1. nesillere uymuyor bu maalesef... açılış ekranını e ye alırsam bu sefer gömülü olan çalışmaz ve açılış ekranından hiç şikayet olmadı şuana kadar ve o kadarda önemli bir şey değil...

efekt nasıl oldu?

abi tam ne zaman çıkar
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan batarya göstergesinde sarj oldugu halde boşluk kalıyordu bunu halledebildinmi ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
efekt nasıl oldu?

abi tam ne zaman çıkar

efek gayet hoş... istemeyen için elle değiştirmeyi kolaylaştırdım sonradan isteyen istediği efekti kullanabilecek. 01.05.2013 olur herhalde :)


- - - Eklendi - - -

Hakan batarya göstergesinde sarj oldugu halde boşluk kalıyordu bunu halledebildinmi ?

öyle bir sorun yok ama şebeke iconun son çubuğu diğerlerinden daha küçük. ne kadar düzenlediysem öyle kaldı bende bıraktım...


- - - Eklendi - - -

evet birazcık boşlık ondada varmış
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap

zaten varsayılan kapalı gelecek kullanmak isteyen açsın :)


- - - Eklendi - - -


efek değiştirildi. win8 den 2. nesillere lumia klavyesini ekledim ama 1. nesillere uymuyor bu maalesef... açılış ekranını e ye alırsam bu sefer gömülü olan çalışmaz ve açılış ekranından hiç şikayet olmadı şuana kadar ve o kadarda önemli bir şey değil...

Şikayet olması için bir neden yok ilk haliylede hoş bir görüntüye eşlik ediyor.Stabilliği zaten bu farkı aratmıyor bile.
Hani bir adet gibidir güncelleme daima sağlam bir yeniliği gerektirir.Dediğin gibi önemli bir yanı yok ama görüntü itibariyle hoş duracağı kesin yanı.1.nesiller kahrolmaya alıştı en azından W8'e dair birşeyler bulunmalı.Bu klavye olur veya menü vesayre.Klavyeyi fazlasıyla arıyor olacaz buda ayrı bir yanı.Efekti şimdiden merak eder oldum.Şimdilik beklemedeyiz Hakan.Seni bir sorunlarımızla bir de isteklerimizle rahatsız eder olduk.Umarım çalışmalarına engel olmuyordur.Yinede ele almak lazım.Daha fazla uzatmadan kolay gelsin.Fazla da aceleye getirme henüz Evols'un teri soğmadı :)

 


Üst Alt