Hmm anladım hakan sorunsuz olsunda küçük şeyler önemli değil.Birde uygulamalara oupeng - shazam eklermisin listeye
iconda veririm sizleresağolasın abi iconları nerden bulacam peki aradım yok hiçbiyerde :/ yada ben bulamadım :/
jell tema olur sonradan yaptıgın avkon baska bısey yok

xploreyi gömme birsüre sonra açılmıyor
kabuk temada olacak bu uygulama iconlarıhayır abi tema birde temaya gore degisen klasorler olur bu proları c yemi gomcen paketleyip bizemi vercen
zaten her istek olan uygulamanın iconunu gömmüycem çok istek olanı gömücem ve ne hafıza dolacak nede etki edecek...hayır abi tema birde temaya gore degisen klasorler olur bu proları c yemi gomcen paketleyip bizemi vercen
- - - Eklendi - - -
cye gomersen hafızaya hıza etki yapmazmı?
abi sen bilirsin
- - - Eklendi - - -
ek mod yaptınmı peki abi
- - - Eklendi - - -
radio kayid guzel olurdu
onu kaldırmak için çoğu r14 uzantılı dosyaları tek tek düzenlemek gerek... yapılan modlamaları ekliycem ana başlıkta biraz sabır..şu yan tusa basınca kullanma klavuzu yazısıda kalkarsa iyi olur baska bisey suan istemicem
- - - Eklendi - - -
hani mod yapmısın ya kendin ek baska bisey yapıcanmı
tamam abi bekliyorum ben su klasorsuz modu sis olarak koydum demisin ben bulamadım

şuan kullandığın cfwde varmı o sorunkamera geç kapanma sorunu vardı ona el atarsan sevinirim çıkınca kurucam hemen
tamam kardeşimben eskiyi kullanıyorum guncelleme gelsin oyle yenilicem
