Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
jell tema olur sonradan yaptıgın avkon baska bısey yok
 


ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
appshider, app stop, xplore, extra butons, appuid wiever, ram ve bilgi, scrensnap, elfeneri vs
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
xploreyi gömme birsüre sonra açılmıyor
 
Anil-D

Anil-D

Üye
hayır abi tema birde temaya gore degisen klasorler olur bu proları c yemi gomcen paketleyip bizemi vercen

- - - Eklendi - - -

cye gomersen hafızaya hıza etki yapmazmı?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hayır abi tema birde temaya gore degisen klasorler olur bu proları c yemi gomcen paketleyip bizemi vercen
kabuk temada olacak bu uygulama iconları


- - - Eklendi - - -

hayır abi tema birde temaya gore degisen klasorler olur bu proları c yemi gomcen paketleyip bizemi vercen

- - - Eklendi - - -

cye gomersen hafızaya hıza etki yapmazmı?
zaten her istek olan uygulamanın iconunu gömmüycem çok istek olanı gömücem ve ne hafıza dolacak nede etki edecek...
 
Anil-D

Anil-D

Üye
neyse o temayı ben yuklerim
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
:) tema değişsen bile iconlar değişecek. orijinal temayı kullanırsan gömdüğüm iconlar gözükecek
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi sen bilirsin

- - - Eklendi - - -

ek mod yaptınmı peki abi

- - - Eklendi - - -

radio kayid guzel olurdu
 
Anil-D

Anil-D

Üye
şu yan tusa basınca kullanma klavuzu yazısıda kalkarsa iyi olur baska bisey suan istemicem

- - - Eklendi - - -

hani mod yapmısın ya kendin ek baska bisey yapıcanmı
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
şu yan tusa basınca kullanma klavuzu yazısıda kalkarsa iyi olur baska bisey suan istemicem

- - - Eklendi - - -

hani mod yapmısın ya kendin ek baska bisey yapıcanmı
onu kaldırmak için çoğu r14 uzantılı dosyaları tek tek düzenlemek gerek... yapılan modlamaları ekliycem ana başlıkta biraz sabır..
 
Anil-D

Anil-D

Üye
tamam abi bekliyorum ben su klasorsuz modu sis olarak koydum demisin ben bulamadım
 

MaxipmaN

Üye
kamera geç kapanma sorunu vardı ona el atarsan sevinirim çıkınca kurucam hemen
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben eskiyi kullanıyorum guncelleme gelsin oyle yenilicem
 


Üst Alt