Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

achambo

achambo

Üye


diğerleriyle uyumluysa sendekileri gönder bana. elimde yok onlar.


- - - Eklendi - - -

mobil veri, bağlantı yok popuplarıda kaldırıldı :)

senin modlardan aldım:D

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

burdakiler bana göre uyumlu :)
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
varmıymış benim modlarda :D tamam o zaman

- - - Eklendi - - -

bu arada çok kullandığınız uygulamarı söyleyin iconlarını gömeyim
 
achambo

achambo

Üye
varmıymış benim modlarda :D tamam o zaman

- - - Eklendi - - -

bu arada çok kullandığınız uygulamarı söyleyin iconlarını gömeyim

tweetianı değişsen güzel olur:D

meego by fsx teki ikon gibi olsa

- - - Eklendi - - -

le start stop var whatsapp durdurma
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi

kelshey

Üye
nasıl yapacağımı anlamadım ben ya daha önce hiç flah atmadım
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


tabikide dönebilirsin... bunu attığın gibi orijinal dosyalarla flaşhlarsın dönmüş olursun


- - - Eklendi - - -



fp3 teki kabuk tema nasıldı


- - - Eklendi - - -

yeni widgetlerden görünümler :)
Valla bana sorarsan senin bütün kabuk temalar güzel hepsinin ikonları hoşuma gidiyor duvar kagıdınıda uyumlu yapıyorsun çünkü.Benim önerim 3-5 tane kabuk tema koyabilirsin.He birde arkadaş demiş twitian uygulamasının iconunu orjinal twitter iconu yaparsan iyi durur.FB browseride facebook iconu yapabilirsin mesela.Ama twitian çok güzel durur :)

- - - Eklendi - - -

He birde resimlerdeki duvar kağıtları güzelmiş onları gömerekmi vericeksin ?
 

kelshey

Üye
Bana çok detaylı ve açıklayıcı bi flash atma linki verebilirmisiniz ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Valla bana sorarsan senin bütün kabuk temalar güzel hepsinin ikonları hoşuma gidiyor duvar kagıdınıda uyumlu yapıyorsun çünkü.Benim önerim 3-5 tane kabuk tema koyabilirsin.He birde arkadaş demiş twitian uygulamasının iconunu orjinal twitter iconu yaparsan iyi durur.FB browseride facebook iconu yapabilirsin mesela.Ama twitian çok güzel durur :)

- - - Eklendi - - -

He birde resimlerdeki duvar kağıtları güzelmiş onları gömerekmi vericeksin ?
duvar kağıdı şuanki olan kalacak tek. ekteki duvar kağıtlarını yenilerim yeni duvar kağıtları eklerim... ben böyle işin içinden çıkamam ama... siz şu uygulamanın iconları ekle derseniz ben o uygulamayı indircem iconunu çekicem sonra kabuk temaya ekle uzuyor iş... siz sadece uygulama adı verin ben görsellik en güzel hangisi ise o iconları ekliycem


- - - Eklendi - - -

kardeşim sorunda tam orda benim telefonum nokia 500 .Sürekli üst modellerin anlatımı var

hepsğinde aynıdır.. eğer yapamayacaksan sen cfw dosyaları ve phoenix i indir. ben team viewerdan yapayım
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye

duvar kağıdı şuanki olan kalacak tek. ekteki duvar kağıtlarını yenilerim yeni duvar kağıtları eklerim... ben böyle işin içinden çıkamam ama... siz şu uygulamanın iconları ekle derseniz ben o uygulamayı indircem iconunu çekicem sonra kabuk temaya ekle uzuyor iş... siz sadece uygulama adı verin ben görsellik en güzel hangisi ise o iconları ekliycem


- - - Eklendi - - -



hepsğinde aynıdır.. eğer yapamayacaksan sen cfw dosyaları ve phoenix i indir. ben team viewerdan yapayım
Tamam ozaman.Ben söyleyeyim kendi uygulamalarımı.
Opera mini
Opera mobile
Whatsapp
FB Browser
Tweetian
ScreenSshot
RamBlow Pro
Any Browser. Ençok kullandıgım bunlar geldi aklıma.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
toplam 49 widget var... 2 tane daha widget ekleyecektim biri günler, diğeride dijital saat saniyeli ama onlar sistemde hasar veriyor o yüzden gömmüyorum...

- - - Eklendi - - -

Tamam ozaman.Ben söyleyeyim kendi uygulamalarımı.
Opera mini
Opera mobile
Whatsapp
FB Browser
Tweetian
ScreenSshot
RamBlow Pro
Any Browser. Ençok kullandıgım bunlar geldi aklıma.
listeye eklendi :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
toplam 49 widget var... 2 tane daha widget ekleyecektim biri günler, diğeride dijital saat saniyeli ama onlar sistemde hasar veriyor o yüzden gömmüyorum...

- - - Eklendi - - -


listeye eklendi :)
Saniyeli dijital saat güzel olabilirdi çözemezmisin umut yokmu :) ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Saniyeli dijital saat güzel olabilirdi çözemezmisin umut yokmu :) ?
gömmeyi kabul etmiyor... hatalarda şunlar. active fileden görevlere girince atıyor ve depolama hafızasını biçimlendirirken ağır biçimlendiriyor... bide veri sayacı widgeti var ondada aynı hata var. bu widgetlerde robonun yaptığı widgetlerdir...
 

fsfsddased

Üye
Oupeng- whatsapp- opera- nimbuzz -uc browser- apps hider -quick power - xplore bunlar hakan abi bide şu tema düzenlemeyi anlatsan bende yapabilsem süper olur sen güncellemyei bırakkcam diyon gerisini ben halletsem :) abi bide avkonda wifi ve ses açma yerini düzeltsen ses açarken görünmüyor solda wifide düz değilde orjinla gibi olsa :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Oupeng- whatsapp- opera- nimbuzz -uc browser- apps hider -quick power - xplore bunlar hakan abi bide şu tema düzenlemeyi anlatsan bende yapabilsem süper olur sen güncellemyei bırakkcam diyon gerisini ben halletsem :)
listeye eklendi... tema düzenlemeyi yapacağına uygulamarın iconları düzenleyin daha kolay olur. güncellemeyi yayınlıyayım sizlere uygulama iconlarını nasıl düzenleyeceğinizi anlatırım...


- - - Eklendi - - -

ayrıca Nokia güncelleme çıkarmadığı sürece... bu güncelleme final olacak gibi. ne var ne yok yapıyorum daha ne yapayım :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye

gömmeyi kabul etmiyor... hatalarda şunlar. active fileden görevlere girince atıyor ve depolama hafızasını biçimlendirirken ağır biçimlendiriyor... bide veri sayacı widgeti var ondada aynı hata var. bu widgetlerde robonun yaptığı widgetlerdir...
Hmm anladım hakan sorunsuz olsunda küçük şeyler önemli değil.Birde uygulamalara oupeng - shazam eklermisin listeye
 

fsfsddased

Üye
sağolasın abi iconları nerden bulacam peki aradım yok hiçbiyerde :/ yada ben bulamadım :/
 


Üst Alt