Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
tamam beyazı kullanırız :)
 


Anil-D

Anil-D

Üye
abi ilkı. Bana gore daha guzel bana onu ayrı bir atarmısın

- - - Eklendi - - -

abı senin sonradan yaptıgın avkon jonlosla calısmıyo gommek gerekiyo neden?

- - - Eklendi - - -

beyaz klasorler de oldumu tam set olur
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
abi ilkı. Bana gore daha guzel bana onu ayrı bir atarmısın

- - - Eklendi - - -

abı senin sonradan yaptıgın avkon jonlosla calısmıyo gommek gerekiyo neden?

- - - Eklendi - - -

beyaz klasorler de oldumu tam set olur

ilkini paylaşıcam herkez kullansın. Bilmiyorum ben hiç denemedim elle değiştirmeyi
 

fsfsddased

Üye
hakan abi bu nedir bunu yapabilirmisin sen yaparsan muhteşem olur :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
neyı varkı bı bıldırımler olmus ustbarda zaten onlarda normalde var
 

fsfsddased

Üye
Arkadaşım whatsapptan gelen mesajlar böyle görünmüyor
 
Anil-D

Anil-D

Üye
direk ekrana geliyor mesaj gibi o bana yetiyor ama yukardaki facebook iconu ilgimi cekmedi degil

- - - Eklendi - - -

http://symbian-developers.net/wp-content/uploads/2012/10/75637_4001946167220_1473406559_n-188x335.jpg
 
achambo

achambo

Üye
direk ekrana geliyor mesaj gibi o bana yetiyor ama yukardaki facebook iconu ilgimi cekmedi degil

- - - Eklendi - - -


herhalde orjinal sosyal isteyecektir facebook için

whatsapp böyle olursa süper olur:D

- - - Eklendi - - -



burdaki fmobi işareti :hmmm

tweetian için de olursa bu işaret hiç sosyali istemem
 
Anil-D

Anil-D

Üye
uye olmayı denedim ama error veriyor indiricektim
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye

Çok güzel bişerşeye benziyor bu hele whatsappın bildirim olarak gelmesi çok iyimiş

- - - Eklendi - - -

Hakan 5800daki evols gibi iconlar farkli iki uc cesit tema veremezmisin cfwye gomerek ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi

Çok güzel bişerşeye benziyor bu hele whatsappın bildirim olarak gelmesi çok iyimiş

- - - Eklendi - - -

Hakan 5800daki evols gibi iconlar farkli iki uc cesit tema veremezmisin cfwye gomerek ?

tema istediğim kadar gömerim.
 

kelshey

Üye
bu işlemi yaptıkdan sonra beğenmez isek geri dönüşü var mı ?
malesef daha önce hiç flash atmadım pek bilmiyorm bu işleri
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


tema istediğim kadar gömerim.
Valla gömersen iyi olur üç beş tane başka temada yüklemek istemiyorum senin ikonlar hoşuma gidiyo senin kabuk temalar güzel oluyo eklersen sevinirim :)

- - - Eklendi - - -

bu işlemi yaptıkdan sonra beğenmez isek geri dönüşü var mı ?
malesef daha önce hiç flash atmadım pek bilmiyorm bu işleri
Evet var tabiki begenmezsen ya orjinal ofw ye dönersin yada başka bir cfw ye hepsi aynı flashlama yöntem iile
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
bu işlemi yaptıkdan sonra beğenmez isek geri dönüşü var mı ?
malesef daha önce hiç flash atmadım pek bilmiyorm bu işleri

tabikide dönebilirsin... bunu attığın gibi orijinal dosyalarla flaşhlarsın dönmüş olursun


- - - Eklendi - - -

Valla gömersen iyi olur üç beş tane başka temada yüklemek istemiyorum senin ikonlar hoşuma gidiyo senin kabuk temalar güzel oluyo eklersen sevinirim :)

- - - Eklendi - - -

Evet var tabiki begenmezsen ya orjinal ofw ye dönersin yada başka bir cfw ye hepsi aynı flashlama yöntem iile

fp3 teki kabuk tema nasıldı


- - - Eklendi - - -

yeni widgetlerden görünümler :)
 
achambo

achambo

Üye


tabikide dönebilirsin... bunu attığın gibi orijinal dosyalarla flaşhlarsın dönmüş olursun


- - - Eklendi - - -



fp3 teki kabuk tema nasıldı


- - - Eklendi - - -

yeni widgetlerden görünümler :)

ah sosyal ah neden e ye uygun olmazsın derdin ne senin:ehe


abi süper olmuş:D

ama ilk ekrandaki 2. saat widgeti 16.26 nın altı niye boş

rss, eposta ve not widgetlerini de düzenlesen iyi olur
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
ah sosyal ah neden e ye uygun olmazsın derdin ne senin:ehe


abi süper olmuş:D

ama ilk ekrandaki 2. saat widgeti 16.26 nın altı niye boş

rss, eposta ve not widgetlerini de düzenlesen iyi olur
orası ajanda etkinliğini gösteriyor... rss eposta ve notlarda ne var
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
orjinal hali var onları da şeffaflaştırsan ben kendim mif dosyasını atıyorum onlar için

diğerleriyle uyumluysa sendekileri gönder bana. elimde yok onlar.


- - - Eklendi - - -

mobil veri, bağlantı yok popuplarıda kaldırıldı :)
 


Üst Alt