Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
o pro guzel degilki bana gore faceye 15 dkda 3 resim koyyo anca gerksiz bence
 


salkin

salkin

Üye
öyle de fotograflı olan rehber isimleri pek de anlam ifade etmedi şu durumda ama çok buyuk de kayıp degil yine de güzel :)

- - - Eklendi - - -

öyle de fotograflı olan rehber isimleri pek de anlam ifade etmedi şu durumda ama çok buyuk de kayıp degil yine de güzel :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
sosyal sorunu bence tarayıcı önbelleğinden çünkü salkinin önceki kullandığı cfw de tarayıcı önbelleğine ellenmemişti
önbelleği c ye alıp denesek sosyal çalışır bence

cfw çalışmalarına başladığımda denerim...


- - - Eklendi - - -

öyle de fotograflı olan rehber isimleri pek de anlam ifade etmedi şu durumda ama çok buyuk de kayıp degil yine de güzel :)

:) anladım. O zaman sorun yok
 
  • Beğen
Tepkiler: salkin
tass_co1983

tass_co1983

Üye
Hakan müsaitsen şu Aylin olayında bana yardımcı olsan :oke:
 

timuçin

Üye


sosyalden bahsetmiyor şarj sorunu yaşıyor kardeşim


- - - Eklendi - - -



web browser ne kadar yer yiyor onu bilmiyorum.


- - - Eklendi - - -

ŞUANA KADAR YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER

FM RADİO GÖRÜNÜMÜ DEĞİŞTİRİLDİ [EVOLS]
MESAJ KARAKTER SAYISI ''320'' E ÇIKARTILDI
KABUK TEMA GELİŞTİRİLDİ
MENÜ DÜZENİ GELİŞTİRİLDİ
VARSAYILAN EKRAN DÖNDÜRME SENSÖRÜ KAPALI AYARLANDI
VARSAYILAN EFEK DEĞİŞTİRİLDİ
WEB BROWSER FİXLENDİ (EVOLS ÖZEL)
WİDGETLER EKLENDİ (CLOCK AND PROFİLE,CLOCK AND PROFİLE & CALENDER, WİNDOWS PHONE CLOCK,
WEB VİEW,WİFİ MİNİ,ANALOG CLOCK MİNİ,RADYO KULLANARAK ÇAL MİNİ,)
QT GELİŞTİRİLDİ (AIP BİLEŞENSİZ TÜM UYGULAMALARI KULLANMA)

EKTE VERİLEN DOSYALAR İÇİN AÇIKLAMA VE NOTLAR
- EFEK YOLUNU E SÜRÜCÜSÜNE ALMAK İÇİN EKTEKİ SİS DOSYASINI KURUN VE EFEKTİ ''E'' SÜRÜCÜSÜNE...
''effects'' KLASÖR OLARAK ATIN.
- SES YAMALARI İÇİN ROM PATCHERİ KURUN VE AKTİFLEŞTİRİN
- KLASÖRSÜZ MENÜ İÇİN SİS DOSYASINI KURUN VE TELEFONU YENİDEN BAŞLATIN.

abi menü 4x5 olsa güzel olur
 
Arkehas

Arkehas

Üye
tass_co1983

tass_co1983

Üye


açıklama yaptım önceki yorumlarda okumadın herhalde...

okudum Hakan. olay şu; konuşan saati çok kullanıyorum. bu cfw de erkek sesi var ve ne dediği hiç belli olmuyor. kendim denedim, başka cfw den aylini senin rofs2 ye gömdüm ama bu seferde rofs2 de boyutu geçtiği için kaydedemedim. lazım olmasa yinelemezdim :oke: güncellemeden sonra bakarız demişsin, zamanım yok demişsin eyvallah, anladım ama güncellemenin ne zamana çıkacağı belli değil! hem anladığım kadarıyla uygulayacağımız işlem kasıntı birşey değil. yanlışsam düzelt
 
achambo

achambo

Üye
o konuşan saat nerde
 
achambo

achambo

Üye
ben önceki sürümü kullanıyorum fp3 ü
Bunda değişmiş olabilir
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
mesaj okuyucuyu kaldırdığım için aylinde yok. Dosyalar rofs2 dedir ve tek dosya değildir bakmam gerek ve pekde fırsatım olmuyor oluncada güncellemeyi geliştiriyorum o yüzden dedim güncellemeden sonra yardım ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: tass_co1983
tass_co1983

tass_co1983

Üye
"Mobil veri kapalı" uyarısını da kaldırırsak yeni güncellemede çok iyi olacak. zira gına geldi paso görmekten
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
tamam ilgilenicem
 


Üst Alt