evols teması ve yaşadığım sorun

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
evols teması ve yaşadığım sorun
yaklaşık üç hafta önce telefonuma ilk defa cfw attım . ama daha önce hiç yaşamadığım sorunla karşılaştım. telefon normal kullanımda çok aşırı derecede ısınıyor. telefon da kasma falan da yok, bir on dk nete geçtiğim de telefonun aşırı ısındığını görüyorum.

sizce sebebi nedir ? cfw mi ?

ve de evols tan başka hangi cfw yi önerirsiniz ?
 


achambo

achambo

Üye
3g ile bağlanınca ısınıyo bende de:hmmm

orjinale dön en kötü
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
orjinalnden çok ben başka sorunsuz cfw varsa onu kurmak istiyorum.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
orjinalde olmayan ne var bu cfw lerde hala çözebilmiş değilim :)

sadece tel hafızasi fazla o kadar normal yazılım yükleyin zaten neredeyse bütün Modlar flashsiz yapılıyor artık
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
orjinalde olmayan ne var bu cfw lerde hala çözebilmiş değilim :)

sadece tel hafızasi fazla o kadar normal yazılım yükleyin zaten neredeyse bütün Modlar flashsiz yapılıyor artık

tam olarak ben bu işten anlamıyorum. cfw yüklememin inan tek nedeni şu batarya göstergelerinin falan renginin değiş me si ve menü de ki ikonların değişmesi ..:)
 

bayon

Üye
şarj iyileştirmeleri ram artışı(telefon hızlanması) bunlar önemli değilmi sizce ?
 


Üst Alt