messevim
Üye
evols teması ve yaşadığım sorun
yaklaşık üç hafta önce telefonuma ilk defa cfw attım . ama daha önce hiç yaşamadığım sorunla karşılaştım. telefon normal kullanımda çok aşırı derecede ısınıyor. telefon da kasma falan da yok, bir on dk nete geçtiğim de telefonun aşırı ısındığını görüyorum.
sizce sebebi nedir ? cfw mi ?
ve de evols tan başka hangi cfw yi önerirsiniz ?
sizce sebebi nedir ? cfw mi ?
ve de evols tan başka hangi cfw yi önerirsiniz ?


