Evliliğin ilk gecesinden 7. senesine...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
Evliliğin ilk gecesinden 7. senesine...
Evliliğin ilk gecesinden 7. senesine... :D:D:D


Evliliğin ilk haftasında...



Damat: Ah! Nihayet rüya gerçek oluyor!!


Gelin: Senden ayrılmamı ister misin?


Damat: Hayır! Bu lafı bir daha asla söyleme!


Gelin: Sen.. Bana aşık mısın?


Damat: Tabiki.


Gelin: Beni terketmeyi düşünür müsün?


Damat: Tabi ki hayır.


Gelin: Peki bana bir öpücük verir misin?


Damat: Evet hem yüzüne hem gözüne.


Gelin: Peki bana bir gün vuracak mısın?


Damat: Asla! Ben o tür erkeklerden değilim.


Gelin: Sana güvenebilir miyim?


Damat: Evet.


Gelin: AŞKIM.


Evliliğin 7. senesinde...


Lütfen yukarıdaki yazıları şimdide aşağıdan yukarıya doğru okuyun...
 


bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
:) süper olmuş...10 nomero
 
Altun.

Altun.

Üye
hahaha çok iyi uydurmuşlar ya senkronize olmuş bayaa
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
bnde ilk okuduğumda koptum :D
 
darktempler

darktempler

Üye
süperdi :D koptum saol
 
kurt bey

kurt bey

Üye
harbiden 10 numara olmuş :)
 

omayra

Üye
Gerçekleri açıklayıp da korkutmayın gençleri yahu! Zamanı gelince nasılsa vay ben ne ettim dicekler :ehe Şaka şaka güzel şey evlilik :ehe (siz yine de iyi düşünün :ehe)
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekleri açıklayıp da korkutmayın gençleri yahu! Zamanı gelince nasılsa vay ben ne ettim dicekler :ehe Şaka şaka güzel şey evlilik :ehe (siz yine de iyi düşünün :ehe)

çok haklısın bi yakınımdan biliyorum ne demişler bir işi yapmadan önce 2 kere düşünmek gerek...
 

abdussamed94

Üye
süperr koptum
 
keremerson

keremerson

Üye
Ehehehehn süper uymuş yaa mükemmel olmuş :ehe
 
mservank

mservank

Üye
Diğer türlerinden güzel olmuş.
 
AmbaSSad0R

AmbaSSad0R

Üye
gayet güzel oturmuş ama evliliği kötülemek olmaz sadece bireylerin davranışlarından kötüye gider diye düşünüyorum ;)
 

*esra_r*

Üye
he heh çok komik ya :kop:
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
Oldukça güzel :)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Cok Matrakmış Tam Kılıbık Diyecekken 7 Sene Sonra Düzelmiş :kop: :kop: :kop:
 
xbetterx

xbetterx

Üye
Aynı şeyleri bende düşünmüştümki 7 sene sonra bu fikrimden vazgeçtim :D :D
 
tuthankamon

tuthankamon

Üye
süper bbe arkadaşım sabah sabah güldürdün beni allahta seni güldürsün inşallah
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Süpermiş...Bunun Bi Değişiği Verilmişti...Buda Onun Gibi Çok Güzel SaoL:D
 
cllgr

cllgr

Üye
güzel uydurmuşlar,yukarısı-aşağısı iyi ayarlamışlar... :D
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
baya matrak hosuma gitti tekrar saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt