EVKUR Dan S4 Aldım

    Konu Sahibi
EVKUR Dan S4 Aldım
24 Ay boyunca 91 lira odiycem toplamda 2.200 liraya geliyor az once evkur la ilgili bazı haberler okudum sizce yapdıgım işde bir sakatlık varmı varsa senedi gidip iptal ettirebilirmiyim
 
tek sakat çok fazla para ödediğin hayatta almazdım o fiyata
 
    Konu Sahibi
Kart olmadıgı için mecbur
 
    Konu Sahibi
biraz daha aç dostum bana imzalatılan senedin dışında bir odeme falanmı çıkartırlar
 

Akıncı

Üye
biraz pahali geldi ama hayirli olsun
 
    Konu Sahibi
başdan soylesene çok kotu yorumlar okudum sonuçda senet imzalıyosun fiyat bana uyuyor tesekkurler
 
teknoloji marketler bile kredi kartına vade farkı uyguluyor artık yani bence fiyat makul hayırlı olsun, ama evkur deyince durup düşünmek en iyisi Çünkü pahalı satan şirket bence dikkatli olmak lazım
 

messevim

Üye
alan veren satan memnunsa diyebileceğimz tek sey hayırlı olsun
 

KayraBey

Üye
Bence evkur pahalı satmıyor.mal orda fiyat üstünde.isteyen alır isteyen almaz kimseyi zorlayan yok
 

Nextman

Emekli Yönetici
Fiyat politikası konusunda tercihlerim dışında bir yer cihazınızı iyi günlerde kullanın
 
Tepkiler: TheMadness ve Dede
Kredi kartsız aldıysan iyi fiyat
 

DiaBLoS

Admin
Evkur inanilmaz pahali yer .
Evikurmaz , yuva bozar vallahi ...
 
Tepkiler: TheMadness
geçen s3 mininin fiyatını sormuştum 1399tl demişti ..
 

DiaBLoS

Admin
Hepsiburadan alisverisler de sikinti oluyor mu ?
Cihazlara garantili ve kutulu mu oluyor?
 
Kardes hayirli ugurlu olsun rahatina bak kullan. Aradaki vade farkini dusunme bile 24 ay elden taksit odeyip 200 300 fazla odemek gayet normal birsey ticarettir bu. Ve emin olki kes 1900 e alip cebinden harcamaktansa 24 ay odemek elden odemek daha buyuk kar. Bunu ticaret ve ticarette vade nakit alisveris Bir kavramini bilen iyi anlar. Gule gule kullan