Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar



grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
sorulurmu poyraz efecan. ailem ve dosatlarım..

herkes birgün arkasını dönüp gidiyor..ne kadar fedakarlık yaparsan yap önemli değil...büyük yaralar açıyor ve tam düşmek üzereyken bir el omzundan tutup silkeleyip kendine gelmeni sağlıyor...ailen...ve hakiki dostlar

sence yanlış mı
 
CEREN

CEREN

Üye
bence çok doğru sonuna kadar sana katılıyorum seli insanın ailesi ve yakın dostu gibi kimse olamaz
altakki nasılsın bakem bugun duygusalmısın???
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
galiba biraz fazla...yarın önemli bir gün ve şansa ihtiyacım var
alttaki benim için dua edermisin
 
CEREN

CEREN

Üye
ederim umarım herşey gönlünce olur ve istediğini ulaşırsın şans senınle olsun
altakki sence tatile gitmelimiyım???
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
git bence hatta kızınla yanlız kalacağın güzel sakin bir yer bul...
alttaki tatile ihtiyacın varmı..
 
CEREN

CEREN

Üye
varda zaten ben annem ve kızım gideriz gidecek olursak şöyle sessiz sakın huzur dolu bi yere araştırma yapıyorum
alltakki bence sende git fırsat bulursan
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
çalışmak zorundayım..az çok anlamışsındır...
bende istiyorum...
alttaki çalışmak güzel mi sence?
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
paran yoksa evet:)
alttaki sence
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
bende ondan izin almıyorum ya:)
alttaki
senin işe ihtiyacın varmı
 
CEREN

CEREN

Üye
hayır yok işe ihtiyacım
altakki bugun herkes durgun galıba deme...
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
ben haric ewt :D alttaki yarın sinemaya gidelim mi birlikte :) :ehe biletler senden ama :D
 
macline

macline

Üye
sinema bileti köpeğin oLsun. Bursa ZaferPlaza ya beklerim biletler benden ;)

Alttaki çay içermisin ?
 

ufuk023

Üye
Çayı severim günde 20 bardak civarı içerim:)

alttaki bazı insanlar bilmediği konuda neden inatlaşır ki?
 
macline

macline

Üye
ufukcum bilemiyorum walla. Türk milleti olarak Cem yılmazın dediği gibi Binanın içine girmeden dışından bakarak " hımm baya büyük bina acaba ne kadar demir harcadılar" demeyi kendimize borç biliyoruz galiba ;)
 

atel iletişim

Üye
üstteki sen soru sormadın ama ben senin dediğine evet diyerek katılıyorum çünkü gerçekten avrupa deliye bizde akıllıya hasretiz....


alttaki sen kendini ne zannediyorsun?
 

ufuk023

Üye
ufukcum bilemiyorum walla. Türk milleti olarak Cem yılmazın dediği gibi Binanın içine girmeden dışından bakarak " hımm baya büyük bina acaba ne kadar demir harcadılar" demeyi kendimize borç biliyoruz galiba ;)

walla haklısın katılmamak elde değil.
 

bsrgr

Üye
evet aldım
 
canturgay

canturgay

Üye
hayırlı olsun o zaman ne diyelim...:ehe
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
soru? yokmu
 


Üst Alt