Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
soru ?
 


grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
aklina soracak soru gelmedi mi paşam
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
alttaki istanbullu musun
?????
 
macline

macline

Üye
hayır

alttaki hasta mısın ?
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
hayır üzgünüm
alttaki
sen nasılsın
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
iyiyim
alttaki nbr
 
macline

macline

Üye
tşkler

Alttaki bu sıcakta atlet giyilir mi ?
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
sen ne istersen onu yap
alttaki
kızgın olduğun arkadaşını ne zaman affedeceksin?
 
hayalekos

hayalekos

Üye
bilmem nezaman özür dilerse ozmn
altaki sn hiç aldatıldınmı ? ? ?
 
macline

macline

Üye
Hayır.

Alttaki sen aldatıldın mı?
 
brhm32

brhm32

Üye
hyr alttaki sen hiç aldatdınmı
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
öff bune yaa hayır
alttaki günün güzel geçiyomu.
 
macline

macline

Üye
Bu soruya haykırarak evet demeyi isterdim hastalıktan kurtulamıyorum ki :(

Alttaki ellerin titriyor mu?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bazen...

alttaki; senin ??
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
yok sadeçe sinirliyken oluyor
alttaki
aklıma soru gelmedi senini aklına geldimi?
 
macline

macline

Üye
Evet.

Alttaki beni kaale alıyormusun ?
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
kaidem oldun....

alttaki

kaiden olanı istisnsler için kırdığı oldumu?
 

ufuk023

Üye
hiç kimse ciddi manada kaidem olamaz. hak edeni her şekilde kırarım.
alttaki mutlumusun?
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
allah şükür diyeyim...canımı sıkan bir konu var o kadar...oda gerçekten değerli benim için...

alttaki

değer verdiğin insanı istemeden kırıp...özür dilemeye söz bulamadığın oldu mu?
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
hyr
alttaki neden sadece 3 4 kişi oynuyor yoksa oyunu sevmedilermi.
 


Üst Alt