Eurovision'da görev Yüksek Sadakat'in

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Eurovision'da görev Yüksek Sadakat'in
Türkiye'yi Almanya'da yapılacak Eurovision 2011 Şarkı Yarışması'nda 'Yüksek Sadakat' grubu temsil edecek.
TRT'de yılbaşı nedeniyle yayınlanan özel eğlence programında, Türkiye'yi 2011 yılında Almanya'da yapılacak Eurovision şarkı yarışmasında ''Yüksek Sadakat''grubunun temsil edeceği açıklandı.
Grubun kurucusu Kutlu Özmakinacı, yeni yılda sürpriz olduğunu, dün öğrendiklerini, heyecanlı ve beklenti içinde olduklarını, ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışacaklarını ifade etti. Özmakinacı, daha önce katılan gruplarla konuşacaklarını, 15-20 gün içinde aday şarkıları ileteceklerini söyledi.
Vokalist Kenan Vural da, büyük bir sorumluluk gerektiren organizasyon olduğunu vurguladı.
Gruptaki isimler şunlar; klavyede Uğur Onatkut, davulda Alpay Şat, vokalde Kenan Vural, gitar Serkan Özgen, basta Kutlu Özmakinacı.
Eurovision 2010 Şarkı Yarışmasında, Lena'nın seslendirdiği parçayla birinciliği elde eden Almanya, 56. Eurovision Şarkı Yarışması'na ev sahipliği yapacak
 
  • Beğen
Tepkiler: jejep, ouSahin, Necmati ve 1 kişi daha


tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Saçma Sapan bir Yarışma ve Bu yarışmayı Kazanmak İçin Şekilden Şekile girmek vs Umarım bir gün Bir büyüklük Yapılır ve Bu yarışmadan Çekilebiliriz
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
yine sonlarda oluruz
 
Tuba

Tuba

Üye
97 yılı Eurovision yarışmasında Şebnem Paker ile 3.lük elde edilmiştien iyi başarı oydu bence türkçe sözler ve türk ezgileri ile :oke:
 
aRdiLê

aRdiLê

Üye
yine birinci oLacağız desenize ama sondan birinci (.
 
Dafny

Dafny

Üye
haberlerde izlediğimde ilk tepkim şu oldu '' yok artık ! ''
 
minoo

minoo

Üye


1.lik gelmişti 2004'te.şimdi iş tamamen çıkar.herkes kendi komşusuna tam puan veriyor.
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Yüksek Sadakat grubu gerçekten kaliteli müzik yapıyor ben sevindim bu seçime çünkü şarkıları çok güzel :)
 
greenmile

greenmile

Üye
yarışma adil değil açıkcası herkes birbirine veriyor ama bizim komşularla aramız iyi olmadığı için ordanda alamıyoruz.İki kez üst üste rock grubuyla katılmamalıydı bence ama yüksek sadakat'ı severim yani inşallah derece yaparız.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hiç umudum yok..
 
Dafny

Dafny

Üye
ille rock cı olcaksa emre aydın olsun
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
umarım Türkçe söylenir diyeceğimde yıne ingilizce olur sanırım
sinir oluyorum kendı dilimizi kullanmadıkları zaman
 
Necmati

Necmati

Üye
Yükset Sadakat severim..
ama pek umudum yokk..
 
canturgay

canturgay

Üye
güzel bi şarkıyla ilk 3 e girebilirler:)
 
zaza

zaza

Üye
hayırlısı olsun inş. kazanırlar
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Hayko cepkin lazım bunlara.normal insan gelmiyor
 
minoo

minoo

Üye
Yarışma ne zaman peki?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yarı final 10-12 Mayıs, Final 14 Mayıs
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
445
Haydar
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
778
Doğuş Pertez
First Lady
Cevap
24
Görüntüleme
2K
doctorrr
  • Kilitli
    • Beğen
Cevap
3
Görüntüleme
487
Haydar


Üst Alt