ETİ Wanted Show

O koNu da katılıyorum sana arkadaşım yok yani ben sadECE hafıza oyununu 6 7 saniyeDe yapıyorum saCMalık aBidESi ! WeDe koNTORLER SALI GUNU YUKleniyor arkadaşlar ;-)
 
ya bence dupeduz yalan bunda bir hile var ama 2 sanıyede5 soru bilip finalde hafıza oyununu gecen var ya hafıza oyunu zaten en hızlıyım dıyen bır kısı 10 sanıyede yaapar sacmalık birisi hile bulmus olmalı
 
ya bence dupeduz yalan bunda bir hile var ama 2 sanıyede5 soru bilip finalde hafıza oyununu gecen var ya hafıza oyunu zaten en hızlıyım dıyen bır kısı 10 sanıyede yaapar sacmalık birisi hile bulmus olmalı

yok yha ben 5 6 saniyede yapıyorum hafızayı şuanki en iyi derecem 14 sn geliştirmeye çalışıyorum n:
 
iyiymiş birazdaha geliştirirsen girersin kanımca
 
offf (( arkadaşlar 5 .142 saniye ile bitirdim soruları dediki 2 sn de tamamlarsan finali ilk 3 tesin yapamadım ( 9. küsür sn yede bitirdim (
 

emcos427

Üye
arkadaşlar kontör kazanıldığını söylüyor mu..
 

Arkadaşım bu nasıl bir Türkçe kullanımı. Lütfen dikkatli yazalım
 
arkadaşlar eti wantedshoweda şimdiye kadar 80 kontor kazandım cok ıyı kampanya 03.05.2009 da sona erıyor
 
Ben anlayamadım. Nasıl oluyor da 1:898 gibi bir süreyle oyunu bitirebiliyorlar. Çok ilginç. Kesin hile var.
Kontör de kazanamadım ayrıca :/
 
bende 30 kontor kazandım ama 3 sanıyede nası bıtırıolar ya allah allah sasırdımm

--------------- Ekleme ---------------

bende 30 kontor kazandım ama nasıl 3 sanıyede o fınal turu ve hepsı gecılıor anlayan varsa bana yazsın
 

mberg

Üye
wwaanntteedd wanted wanted wandet bu wated i çok seviyorum