Abartısız 1,5 saattir bu turbobit denen yerden dosya indirmeye calısıyorum... Bana sürekli 10 dakıka bekleme süresü veriyor. İnat ettim tam 4. keredir 10dk veriyor.. 10 dakka bitiyor sayfa yenileniyor ta taaaamm bi bakıosun yeniden 10 dakıka... Dosya indirmenin en yavas olduğu siteye yuklense dosya, 1kb/s ile indirsek simdiye 2-3 sefer indirmistik.... Gozunu sevdigim internetinde bu turbobit denen mal sayfadan baska bızım sinirlerimizi test edecek sayfa mı kalmadı yahu??? Allahını seven baska bır link versin...