Arkadaşlar telefonu uzun zamandır incelediğimi biliyorsunuzdur sonunda hafta sonu Vatan Bilgisayardaki indirimden faydalanarak 725 liraya aldım. Telefon elime dün ulaştı fakat şarja felan taktığım için ancak yeni yazabiliyorum. Telefonun beyaz rengini aldım ve videolardakinden daha şık duruyor Telefon hakkında sormak istediğim bir kaç soru var şimdi. Öncelikle telefon gece boyunca sarjda durmasına rağmen sarjı çok hızlı azalmakta acaba yapabileceğim bir şey varmı? Gereksiz uygulamaları kapatan programın adını da bilmiyorum. Onun dışında Android Marketten indirdiğim bir oyuna girdiğimde 200mb bir dosya indirmesi gerektiğini fakat bellek kartımda bu kadar boş alan olmadığını söylüyor oysaki boş alanım var bir de bunun nedenini sormak istedim şimdiden cevap yazan arkadaşlara çok teşekkürler [/QUO
Öncelikle hayırlı olsun dostum iyi günlerde kullan
şarj ile başlayayım...Telefonu ilk aldığında tam performans beklememelisin.Şarjın çabuk bitmesi normal bi zaman sonra şarjım normal gider merak etme.Android markette ''Advance Task Killer'' diye bir program var.Bu program arka planda şarjı yiyen tüm uygulamaları kapatır ve şarj tasarrufu edersin.Arada görev yöneticisine girerek uygulamaları kendinde sonlandırabilirsin.Marketten indirmiş olduğun oyun için hafıza uyarısı vermesi senin kendi telefonunda o kadar boş yer olmadığındandır.Yada telefonun bomboşsa o ilginç bir durum öyle bir hata vermemesi gerekiyor.Çünkü;Xperia Neo V'nin dahili belleği 320 mb.Şöyle deneyebilirsin oyunun apk si kurulu olsun.İnternetten kendin SD dosyalarını indir ve usb kablosuyla oyunun gameloft oyunu ise Dosyalarım-Gamelof-Games Klasörüne kopyala indirdiğin sd dosyasını.Benden bu kadar dostum...Benim bildiklerim bunlar
İyi Akşamlar