Eski Telefonlar ne yapılmalı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fffsss

Üye
    Konu Sahibi
Eski Telefonlar ne yapılmalı
kalabalık bir aile olmam nedeniyle evde hurda telefon birikmiş durumda 6 tane falan hiç bir işime yaramayan bazıları çoookk eski bazıları kullanılabilir durumda telefonlar var. bunları değerlendirmek istesem en iyi değerlendirme şekli ne olabilir. bir ara eski telefonlar tamir ettirilip onarılıp gelişmemiş ülkelere gönderilecek gibi haberler çıkmıştı. acaba benim telefonlarda böyle bir kapsama girermi veya sadece imei numaraları bu telefonların işe yararmı(kaçaklara kopyalama falan)
 


jackalx_06

jackalx_06

Üye
gelişmemiş ülkelere gönderilmesi hakkında bir bilgim yok ama telefon tamiri yapan yerler bayağı para verirler. çünkü çok işlerine yarıyor yedek parça olarak kullanıyorlar.


ama yinede gelişmemiş ülkelere gönderilmesi meselesi kulağa daha hoş geliyor en azında bir yardım ın dokunur.
umarım böyle birşey vardır.
 

fffsss

Üye
    Konu Sahibi


şöyle bir haber 3g çıkacağı zamanlar oldukça popülerdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt