fffsss
Üye
Eski Telefonlar ne yapılmalı
kalabalık bir aile olmam nedeniyle evde hurda telefon birikmiş durumda 6 tane falan hiç bir işime yaramayan bazıları çoookk eski bazıları kullanılabilir durumda telefonlar var. bunları değerlendirmek istesem en iyi değerlendirme şekli ne olabilir. bir ara eski telefonlar tamir ettirilip onarılıp gelişmemiş ülkelere gönderilecek gibi haberler çıkmıştı. acaba benim telefonlarda böyle bir kapsama girermi veya sadece imei numaraları bu telefonların işe yararmı(kaçaklara kopyalama falan)
