codblackops2
Üye
![]()
Gereksiz dorumun fayaksız veletleriydik biz gardas![]()

![]()
Gereksiz dorumun fayaksız veletleriydik biz gardas![]()

adamın konuyu dağıttıniz sonunda![]()

Tremmer deyince aklima tuhaf bir masaustu geliyor

biri de cikip demiyor ki..
en fazla ban atarsın

bi gün bende sayfa başı yapcam çonki![]()
![]()

