cokav
Üye
(eski pc)ekran kartı almayı düşünüyorum
elimde eski bir bilgisayar var bu bilgisayara ekran kartı ve ram alarak oyun oynamak(en azından pes10 ve fifa10) istiyorum şu anda bilgisayarımın özellikleri şunlar:
1)Anakart Adı MSI PM8M3-V H (MS-7211 v4)
2)CPU Türü Intel Pentium 4 640, 3200 MHz (16 x 200)
3)DIMM1: Kingston K 512 MB PC3200 DDR SDRAM
daha ne yazmam gerekiyor bilmiyorum gerkiyorsa onlarıda yazarım.1gb lik bir ram almayı düşünüyorum ama ekran kartları hakkında en ufak bilgim yok sadece slot agp tipi oldugunu biliyorum.ne almamı tavsiye edersiniz.şimdi den teşekkürler
özelikle marka ve özelliklerini yazarsanız sevinirim
1)Anakart Adı MSI PM8M3-V H (MS-7211 v4)
2)CPU Türü Intel Pentium 4 640, 3200 MHz (16 x 200)
3)DIMM1: Kingston K 512 MB PC3200 DDR SDRAM
daha ne yazmam gerekiyor bilmiyorum gerkiyorsa onlarıda yazarım.1gb lik bir ram almayı düşünüyorum ama ekran kartları hakkında en ufak bilgim yok sadece slot agp tipi oldugunu biliyorum.ne almamı tavsiye edersiniz.şimdi den teşekkürler

özelikle marka ve özelliklerini yazarsanız sevinirim

