çok az duran bir nickmiş bu yüzden bulamadım mexmet13 genelin final olanBenimkini bulmayı deneyebilirsin....
bekle buluyorumBenim nickimi bul
kaç tane var 1 mi 2 miBenim nickimi bul
arzumamedov@-qarapapaq- sende istermisinBenim nickimi bul

2çok az duran bir nickmiş bu yüzden bulamadım mexmet13 genelin final olan
bekle buluyorum
kaç tane var 1 mi 2 mi
tapınakçı007
tapınakçı007

yooKod falan mı var ?![]()

Küfür yasak! Şikayet ederlerse banlanırsın.Nasıl yapıldığını bilmek isteyenlere itina ile anlatılır.Hadi la bul sikiyosa![]()

Klavyede ı yokKüfür yasak! Şikayet ederlerse banlanırsın.Nasıl yapıldığını bilmek isteyenlere itina ile anlatılır.![]()
(I yi senin yazindan kopyaladim
)la ben onu sıkıyosa sanmıştım meğersem neymişKüfür yasak! Şikayet ederlerse banlanırsın.Nasıl yapıldığını bilmek isteyenlere itina ile anlatılır.![]()
, Şikayet mi etsek
, kimseye söleme valla konuşmam 
ics keyboard yükle. Ben onu kullanıyorum ve gördüğün gibi var. (Düzenlememişsin.)Klavyede ı yok(I yi senin yazindan kopyaladim
)
yönetici düzenlemişics keyboard yükle. Ben onu kullanıyorum ve gördüğün gibi var. (Düzenlememişsin.)

Admin mi etiketlesek napsakla ben onu sıkıyosa sanmıştım meğersem neymiş, Şikayet mi etsek
, kimseye söleme valla konuşmam
![]()
İtina ile olsa bile mila ben onu sıkıyosa sanmıştım meğersem neymiş, Şikayet mi etsek
, kimseye söleme valla konuşmam
![]()

eli bana çok yakın olan admin hangisiAdmin mi etiketlesek napsak![]()
aynenAdmin mi etiketlesek napsak
İtina ile olsa bile mi![]()
, Özelden bana kendi yolunu anlatsana 
Karşılıklıeli bana çok yakın olan admin hangisi
aynen, Özelden bana kendi yolunu anlatsana
![]()

sen anlat bende anltacamKarşılıklı![]()

Konuşmayı başlatsen anlat bende anltacam![]()

