erolu seviyoruz:D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
erolu seviyoruz:D
erolu seviyoruzz
 

EroL

Emekli Yönetici
kafanmı güsel gösde
 
Tepkiler: teknolojibaronu

zibidi39

Üye
erol knaka bosver olum donme kararında

yahu ne manyak adamsın sen nereye gıdıon hanı admın olup bu forumda suan gorewde olan tum admınlerı banlayıp sıteyı ustumuze gecırıp yonetıcı olarak ukraynadan rusyadan moldowyadan kızlar getrcektık bak bennı bu bahane ıle kandırıp bu foruma uye yaptın eger yarı yolda bırakırsan benı ben oldururum senı haberın olsun
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Erol kardeşim iyimisin sen
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
kafam iyi aynı kaderi paylaşıyoruz
 

EroL

Emekli Yönetici
yok yahu arabayla biraz hız yapacam berlinin kafası iyi bakmayın siz ona arkadaşlar. hem ben yanımda öldürmeden ölmem
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Erolu sevmeyen ölsün
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
erol uçurumdan atlarkene benide atmayı unutma aşağıya allah büyük belki bi dal vardır tutunuruk yoksada cehennemde görüşürük
 
bakalım erol ne cevap yazacak....
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
Ortalık kızısıyor bakalım erol novalic ın pasını nasıl degerlendırecek sayın seyırcıler
 

EroL

Emekli Yönetici
valla ne cevap verim zibidi 5 dakka da filimm yazsdı.
gözde elime geçerseen tahmin ediyondur neler yapacağımı
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
Evet sayın ızleyıcıler erol feyr play ruhuna aykırı soylemlerde bulunuyor yan hakem kırmızı kartını gosterdı erol ıtıraz edıyor hatta tehtıt edıyor herkes nefesını tutmus ne olacagını beklıyor
 
dur patlamıs mısırımı alayım...
 

EroL

Emekli Yönetici
Kurt kocadı bikere görüyonuz sonucu
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
gözde bir şişe öküz gözünü devirirkene

novalic patlamış mısır yemeği tercih etti

zibidi sahanın dışına alındı ahlaka aykırı hareketinden ötürü

erol yaaşanan karmaşanın şokundan hala kurtulamadı

ibrahim olaya seyirci kalmakla yetiniyo

mehmet abi ortalarda yok kayıplara karıştı

nerde budevlet nerde bu millet sayın seyirciler
 
eroldan bisi cıkmicak....

peki berlin ne dicek bu ise...
 

Berlin Boleyn

    Konu Sahibi
erol sahada sızıp kaldı

sağlık görevlileri ağzına limon sıkıyorlar

eğer ayılırsa vay halimize
 
zibidi sen 5 dak.. bu gece kimler baslıgına bi git gel...
 

zibidi39

Üye
benı kımse sahanın dısına atamaz dıyen zıbıdı tayfasını toplayı doner bıcaklarıyla sahnın ıcıne gırıyor
erolu kızzdırdıgını fakeden gosde 3,5 atıyor ve konunu kapanması ıcın dua edıyor
patalmıs mısırana tuz koymadıgı ıcın mısırcıya kafa atan novelıics polıs arabsına bınerken maxicep akıllı olsun dıye tehdıtler savuruyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...