Erol,kardeşim iyi ki doğdun <3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Erol,kardeşim iyi ki doğdun <3
Erol canım :op:
doğum günün kutlu olsun,iyi ki tanımışım seni :sarıl:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba, Reşwan, huri$ ve 2 diğerleri


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Kutlu olsun.Daha nicelerini kutlariz insallah beraber
 
Love Prince

Love Prince

Üye
m. y. :))))
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun dostum. İyi ki varsın ve bizimlesin. Sağlıklı nice mutlu yaşlara. :)
 
s@hr@

s@hr@

Üye
Doğum günün kutlu olsun :)
Sağlık ve mutlulukla sevdiklerinle nice yıllara :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Mutlu nice senelere :)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Sağolun sizlerde iyiki doğmuşsunuz.
7 ocak 1988 Perşembe :ağlarım:
1989:emzik:
1990:alkis
1991:agla
1992o_O
1993:islik
1994:allalla:
1995:heyo:
1996:oku:
1997:zzz:
1998:naughty:
1999:heyo2:
2000:oha:
2001:gun1:
2002|-)
2003:dondum:
2004(h)
2005:pro2:
2006:blush:
2007:bira:
2008:lamer:
2009:stres:
2010:walk:
7 ocak 2011 Perşembe Her yılı en iyi anlatan smileyler bunlar sanırım :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hahaha :d:
 
canturgay

canturgay

Üye
doğum günün kutlu olsun kardeş:)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun, nice senelere hep beraber :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Nice senelere gardaşım . :oke:
Bir dahaki sene yeni yaşını asma köprü de kutlarız tamam .. Bu sene böyle idare et ...
 
zaza

zaza

Üye
doğum günün kutlu olsun nice hayırlı senelere :)
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Sağolun sizlerde iyiki doğmuşsunuz.
7 ocak 1988 Perşembe :ağlarım:
1989:emzik:
1990:alkis
1991:agla
1992o_O
1993:islik
1994:allalla:
1995:heyo:
1996:oku:
1997:zzz:
1998:naughty:
1999:heyo2:
2000:oha:
2001:gun1:
2002|-)
2003:dondum:
2004(h)
2005:pro2:
2006:blush:
2007:bira:
2008:lamer:
2009:stres:
2010:walk:
7 ocak 2011 Perşembe Her yılı en iyi anlatan smileyler bunlar sanırım :D

Alemsin Erol yaa....:zuhaha: :zuhaha:


iyi ki doğdun,doğum günün kutlu olsun falan feşmekan... :ehe

seni tanıdığıma memnun oldum ayrıca... :sarıl:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Doğum günün kutlu olsun..
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
doğum günün kutlu olsun :)
 
Mert

Mert

Üye
Mutlu yılllar :pasta:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
:zuhaha: deli ya :D
 
Dafny

Dafny

Üye
nce senelere :)
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
Dogum gnün kutlu olsn nice senelere :)

senin nickini görünce nokia pc suite ve eski telefonum w810 aklıma geliyor :D

pcsuite yazdk link ekledi akıllı sitem bnm :D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
dogum günün kutlu olsn nice senelere:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt