Silinen Üye 2553318
Kapalı Hesap
yak yakGitme daha dün gelmiş gibisin .
yak yakGitme daha dün gelmiş gibisin .
Naber?![]()
Nasılsın abim?Aleykümselam

İyidir kardeşim sağolasın.İyidir @Genc007 senden naber ?
Değişmemiş olman sevindirdiMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Ahaha TabiykiNasılsın abim?
İyidir kardeşim sağolasın.
Değişmemiş olman sevindirdi![]()
Nasıl Gidiyo Bensiz Forum Bakalımiyidir siz nasılsınızNasılsın abim?
İyidir kardeşim sağolasın.
Değişmemiş olman sevindirdi![]()
HarikaAhaha TabiykiNasıl Gidiyo Bensiz Forum Bakalım
dermişim 
Hamd olsun abiiyidir siz nasılsınız

Sensiz gidişi iyi değil bir gelse de anılarını anlatsa diye bekliyoruz .Ahaha TabiykiNasıl Gidiyo Bensiz Forum Bakalım
Sensiz gidişi iyi değil bir gelse de anılarını anlatsa diye bekliyoruz .

Nabıyon laAleyküm Selam

Ne Anısı Bişey Yapmıyorum Ki Boş Boş Danışmada Oturuyorum Anım Yok YaniSensiz gidişi iyi değil bir gelse de anılarını anlatsa diye bekliyoruz .

Vardır vardır , olur umarımNe Anısı Bişey Yapmıyorum Ki Boş Boş Danışmada Oturuyorum Anım Yok Yani![]()
hiç sen?
Nabıyon la![]()

Boş yapıyomhiç sen?![]()

