DarkredBlue61
Üye
Alkollu Araç Kullanmak Ağır Kusurdur.Yani Sigortan 1 Kuruş Vermez Çarptığın Ettiğin Tüm Nesnelerin Parasını Cebinden Verirsin.TAbi ıspat Önemli Dediğin GbiAlkol alıp çarpanı var vefat ettiği için suçsuz sayılıyor. Kamera önemli. Kullanın, kullandırın...



Muhabbet edelim gelsin çaylar

