Perfect!
Üye
sende mi burdaydn
![]()

Bensiz mekan olur mu yaa![]()
mert fazla vrma kafa kalmicak snra![]()


Ooooo.. Halil abiye kendi mekanında laf atıyooorrryaz azcık yazusenme len
paso smiley

yaz azcık yazusenme len
paso smiley
.gif)
Ooooo.. Halil abiye kendi mekanında laf atıyooorrr![]()


Mertkzıstırma ortalıgı
![]()

Hiiii... cok ayıpmekaniniza gelen kza byle mi denir.d

