.eRCaN.
Üye
Yaw ben birtek pisti biliyorum olmaz mibir de pis 7li he bir de 51 var tabi
![]()
Batak bilinmez mi be Enes
Neyse Dayı napak 
Yaw ben birtek pisti biliyorum olmaz mibir de pis 7li he bir de 51 var tabi
![]()
Neyse Dayı napak 
Cinsel sorunlarım var her gece cin görüyorum![]()


Dayı tek ikimiz mi oynuyoruz
hani diğer oyuncular![]()

Biz Dayımla hazırız Mehmet abi.Sizi bekliyoruz

Enes haditakıldın orda
![]()

Yaw ben birtek pisti biliyorum olmaz mibir de pis 7li he bir de 51 var tabi
![]()


Batak bilinmez mi be EnesNeyse Dayı napak
![]()


Biz batmışız zati batacagimiz kadaroyuna gerek yok kendisini yaşadık
![]()

tamam dayı.Kupadan sana oynayayım bari.buyur
kupaLar da hep bizde Ercaaaann 

güven abi bensiz olur mu sence bu mekan![]()
![]()
Sensiz oLmaaazzz Yeğeeennn geL 1-2 eL bak yerime
ben sigaraya kaçam kapaLı ortamda yassaqMekan yapmışsınız

Sensiz oLmaaazzz Yeğeeennn geL 1-2 eL bak yerime
ben sigaraya kaçam kapaLı ortamda yassaq
geL geL AnıL![]()

Bu haremlik selamlık olayı bana da nahoş geldi ama deneyelim bakalımGeçen adli sicil belgesi almak için adliyeye gittim. kağıdı gişeye vermek için sıradayım pat 2 kadın geldi, yaaavv bayanların sırası hangisiiiiiiee? böle bi soru sordular bana. Dedim kadını erkeğimi var hanfendi ? tek gişe var gördüğünüz gibi. Benim miğdemde ünser var ayakta duramıyorum ama bakın yarım saattir kuyruktayım, lüften sıraya geçin dedim. Mokur mokur yaptılar ama geçtiler sıraya
Bü ülkede kadın erkek eşitliği yokmu![]()

