Erkeklerin kadınlardan istedikleri ;)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
Erkeklerin kadınlardan istedikleri ;)
ERKEKLERİN KADINLARDAN RİCASIDIR (Yakarış)

* Pembe dizilerdeki sahte aşk nağmelerini bizden duymaya çabalamayın çünkü onlar gerçekten rol yapıyor ve kabak bizim başımıza patlıyor.

* Bir SMS gönderdiğiniz zaman ilk 10 saniyede cevap gelmeyince ikinci SMS'te 'Orda mısın???' diye sormayın. Kesinlikle oradayızdır..!

* Mağazada gelinliklere bakıp 'Aaaa ne güzeeel' dediğinizde onun bizim için bir anlamı yoktur. Bizi duygusuzlukla suçlamayın. Gelinlik sadece kızların hayalidir erkeklerin değil!!!

* Saçlarınızı boyattığınızda bunu fark edemezsek anlayın ki yakışmamıştır ve bu bizim suçumuz değildir.

* Çoğu erkek ısrardan ve bir şeyi ikinci kez duymaktan nefret eder; mutlaka ilk söylediğinizi anlamışızdır ama işimize gelmiyordur, lütfen bize geri zekalı muamelesi yapmayın.

* Alışveriş yapmak hiç zevkli değildir ve asla zevkli olmayacaktır.

* 'Beni seviyor musun?' diye sormayın. Emin olun ki sevmiyor olsak yanınızda bir saniye bile durmayız…

* Bizden sizinle aynı üzüntüyü yaşamamızı ve size tuvalete kadar eşlik etmemizi beklemeyin, o sizin kız arkadaşlarınızın görevidir.

* Bir yere gittiğimizde, hangi kıyafeti giyerseniz giyin, size çok yakışıyor, yemin ederiz. O yüzden bir daha sormayın.

* Biz erkekler gerçekten basitizdir. Mesela sizden ekmeği getirmenizi istiyorsak, aslında sadece acıkmışızdır ve sadece ekmeği getirmenizi istiyoruzdur. Bundan 'ekmek niçin masada değil' diye bir iğneleme yaptığımız sonucunu çıkarmayın zira tüm erkekler edebiyatçı değildir…

* Eğer farkında olmadan 2 değişik şekilde anlayabileceğiniz bir şey söylemişsek ve bunlardan biri kötü ve sizi üzecekse, kesinlikle diğer anlamında söylemişizdir, boşuna bizi sıkıntıya sokmayın…

* Biz farklı anlamlar taşıyan dolaylı, mecazlı soruları anlamayız. Ne istiyorsanız doğrudan söyleyin ve bizi yormayın…

* Eğer şişmanladığınızı düşünüyorsanız ki büyük ihtimalle şişmanlamışsınızdır. Bize sormayın, cevap vermeyi reddediyoruzdur.

* En karmaşık durumda bile bizim için temel kural şudur: 'En kolayını seç'. Bizden komplike şeyler beklemeyin.

* Erkekler genelde sadece ana renkleri görürler. Mesela, şampanya bir renk değil, bir içkidir bizim için.

Sarımsı Yeşil, Açık Yeşil Likör yeşili, Çimen Yeşili, Kireç Yeşili, Yay Yeşili, Orta Deniz Yeşili

Yukarıda saydıklarınız vallahi hepsi yeşil işte..! Lütfen bizi zorlamayın..?

* Erkeklerin çoğunun en fazla 3 çift ayakkabısı vardır. O yüzden 30 çift ayakkabınızdan hangisinin kıyafetinize uyacağını bilmiyoruzdur lütfen sormayınız ayrıca uyum diye bir şey yoktur ve sırf uyum için giyeceğiniz şeyleri 1 hafta önceden tasarlamanız tamamen sizin takıntınızdır. Mavi kotun üstüne her renk ve desen blüz giyilebilir.

* Kırmızı tokanız var ve sırf bu tokaya uyum sağlaması için lütfen kırmızı takım elbise almaya bize mağazaları dolaştırmayınız..!

* Cuma + Cumartesi + Pazar = Bol yemek ve mutfak gerçekliğinin icrasıdır…

* Bizi anlamaya çalışın; ancak bizi anlama işini lütfen fazla abartmayın çünkü çok kolay anlaşılır erkekler.

* Evi temizleyip yorulduktan sonra, yüzünüze bakılmayacak haldeyseniz, yaptığınız temizliğin bizim için bir anlamı yoktur, takdir beklemeyin. Temiz bir evden ziyade bakımlı görünen bir kadınla bir evi paylaşmak daha anlamlıdır…

* Ev işlerinden sonra yattığınız yerde sızıp kalıyor ve her türlü kur çabasına yorgunum diyorsanız bu bizi bozar… Bir erkeğe temiz evden önce temiz bir eş ve hatta sadece bir eş lazımdır. Temizlik bir temizlikçi tarafından da yapılabilir ama bazı şeyler temizlikçi ile yapılmaz… Yapılmamalı da. Bizi zorlamayın..!

* Aylarca süren baş ağrıları baş ağrısı olamaz, mutlaka bir doktora gidin.

* Size 'neyiniz var' diye sorduğumuzda, 'hiç bir şeyim yok!!!' derseniz size inanırız, bizim için olay bitmiştir. O yüzden bir şeyiniz varsa doğrudan söyleyin sonra bizi anlayışsız durumuna düşürmeyin…

* 30 civarında ayakkabınız ve dolaplar dolusu elbiseniz varken bizi iflas ettirmek bir sevgi gösterisi değildir.
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:D Mizah bölümüne de açılabilirdi :kop: Çok güzelmiş, ellerinize sağlık :gul:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Valla harikaydı.. Güzel tespitler.. Teşekkürler Pretty.. ;)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
süpersin . emeğine sağlık:ok2:
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
doğrudur.:ok2:
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
canımsın çok saol
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Üzerime alınıyorum :ehe
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
:):) neyi
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Sağol Mesajını.. :oke:
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
o zaman ikinci kez saol derim bende :oke:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
baya cömertsin teşekkürler benden de.. :)
 
mavis45

mavis45

Üye
süpermiş valla :) doğru şeyler aslında erkeklere de hak vermek lazım yani :)
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
süper olmuş eline sağlık çok teşekkürler:oke:
 

omayra

Üye
Kadınların erkeklerden ricasıdır :

* Pembe dizilerdeki sahte aşk nağmelerini beklemiyoruz ama bir iki çift güzel kelamı esirgeyecek kadar da hödük olmayın!

* Bir SMS gönderdiğimiz zaman veya aradığımızda yanıt vermek ne kadar zor olabilir ki? İstemiyorsanız açık açık söyleyin uğraştırmayın bizi!

* Mağazada gelinliklere bakıp 'Aaaa ne güzeeel' deriz, siz de evet canım çok güzelmiş derseniz dudağınız aşınmaz!

* Saçlarımızı boyattığımızda bunu fark edemeyecek kadar körseniz emin olun suyunuz ısınmaya başlamıştır!

* Çoğu erkek ısrardan ve bir şeyi ikinci kez duymaktan nefret ediyorsa ilk kez duyduğunda tepki versin bir zahmet! Aksi halde zekanızdan şüphe etmek son derece normal!

* Alışveriş yapmak çok zevklidir. Ya bizimle gelir alışveriş yaparsınız ya da aldığımız elbiselere kısaymış, açıkmış, vs. şeklinde tepkiler vermeye hakkınız olmaz :)

* 'Beni seviyor musun?' diye sormamızı istemiyorsanız, sevdiğinizi sık sık dile getirin, hareketler yeterli olmayabilir, duymak isteyebiliriz...

* Sizden bizimle aynı üzüntüyü yaşamanızı beklemiyoruz ama destek olmayacaksanız birlikteliğimizin ne anlamı var?

* Bir yere gittiğimizde, hangi kıyafeti giyersek giyelim çok yakışıyor olabilir. O halde bunu söylemek neden bu kadar zor?

* Siz erkekler bazen gerçekten basitsiniz. Ama bazen de bir strateji uzmanı! Kim kimi kandırıyor?!

* Hep de iyi niyetlisinizdir zaten! Kötü anlayan biziz öyle mi! Yapmayın lütfen komik olmayın…

* Siz işinize gelmeyeni anlamazsınız!

* Biraz şişmanlamış olabiliriz, sanki siz o ilk görüşte çarpıldığımız erkek olarak kalabilmeyi başardınız da, bizim kilomuza takıyorsunuz.

* Hep kolaya kaçarsınız zaten! ama bu kolaya kaçmak nedense bizimle alakalı konular için söz konusudur. Arabayla veya cep telefonuyla ya da bilgisayarla ilgili konularda aklınız nedense en komplike şeylere dahi çalışır!

* Erkeklerin çoğunun en fazla 3 çift ayakkabısı vardır. Olabilir ama kol düğmeleri, kravatlar, kemerler derken aksesuar konusunda siz de bizden geri kalmazsınız.

* Cuma + Cumartesi + Pazar = Bol yemek ve mutfak gerçekliğinin icrası zannetmeyin, hava güzel haydi pikniğe gideliiimmm…

* Bizi anlamaya çalışın; hadi biraz çaba lütfen :)

* Evi temizleyip yorulduktan sonra, yüzümüze bakılmayacak haldeysek temizlikçi tutun lütfen. Böylece kendimize bakabiliriz :)

* Neyimizin olduğunu sorduğunuzda bir şey yok diyorsak muhtemelen size kırgınızdır. İlgi bekliyoruzdur. Bunu anlamak için arif olmaya gerek yok :)
 

karides

Üye
Omayra, bakıyorum da yine coşmuşsun. :islik Öyle bi püskürttün ki, kolay kolay toparlanamaz bu cephe.:birak:
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
Ablacım valla ellerine sağlıkk mükemmelsin :) :thumbup:
Önünde saygıyla eğiliyor :bigstar: ,Seni ayakta alkışlıyorum :alkis
 

omayra

Üye
canım estağfurullah, eklediğin konuda iyi malzeme vardı :)
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
:):):):)kız döktürmüşsün
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
çok güzel erkekleri anlatmış tam olarak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt